Co dalej z blogiem? Chcesz zostać recenzentem?

Cześć! Ostatnio w blogosferze (zwłaszcza tej książkowej) stało się modne narzekanie na naszą społeczność. Głosu w tej sprawie ostatecznie nie zajmę, bo po co komu kolejny post o tym samym... Prawdą jednak jest to, że ostatnio nie czerpię dużej radości z czytania i blogowania. Brak mi motywacji i chęci, co niestety po części spowodowane jest m. in. słabą aktywnością czytelników w postaci wyświetleń i komentarzy.

Myślałam o całkowitym opuszczeniu bloga, ale... no cóż, trudno jest to zrobić po niecałych dwóch latach i tylu sukcesach. Wpadłam, więc na pewien pomysł, który nie tylko pozwoli utrzymać bloga przy życiu, ale być może w jakiś sposób go odświeży. Na czym będzie to polegać?

Poszukuję czytelników, z doświadczeniem lub bez, którzy chcieliby współtworzyć ze mną bloga. Nie ważne ile masz lat, czym się zajmujesz. Jeśli czytasz i zawsze chciałeś pisać o książkach, napisz. Nie narzucam terminów, wytycznych co do długości recenzji itp. Zależałoby mi tylko na tym, abyś czytał coś z poza nowości (chciałabym też częściej pisać o reportażach) i miał swoją własną i szczerą opinię. Chciałabym żebyś wprowadził do bloga coś nowego, świeżego. Mile widziane będą sugestie.

Pamiętajcie, że blog ma już niecałe dwa lata, pewną renomę (tak mi się wydaje, ale nie mnie to oceniać) – współpracowałam z wieloma wydawnictwami i staram się zawsze blogowe obowiązki profesjonalnie i rzetelnie. Liczę więc na poważne i przemyślane zgłoszenia :)

Służę oczywiście pomocą, każdy popełnia błędy, a ja nawet robię ich mnóstwo ;) Będziemy w stałym kontakcie i mam nadzieję, że uda nam się stworzyć coś ciekawego. Chętnie szukam więcej niż jednej osoby, więc nie wahaj się i pisz na adres mailowy:

eweb@onet.pl

***

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! :) Dobrze, że nie chcesz ostatecznie zlikwidować bloga. Życzę ci powodzenia!
    Buziaki!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wszystko się tak dobrze ułoży bo przykro byłoby się z Tobą żegnać

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł! Szkoda by było, gdyby tyle pracy poszło na marne.
    Hmmm... Szczerze mówiąc pierwsze słyszę o jakiś wątach co do blogerów książkowych (może obracam się w innych kręgach XD). Muszę o tym poczytać, bo jestem ciekawa, o co chodzi.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby udało Ci się znaleźć fajne osoby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł, może nawet z czasem dzięki osobie, z którą będziesz współtworzyła tę stronę, zechcesz znowu zacząć pisać. Ja potrzebowałam 8 miesięcy całkowitej przerwy od książek i blogosfery. Wciąż ciężko mi się wdrożyć na nowo, ale z czasem wszystko wskoczy na odpowiednie tory. Oby u Ciebie też tak było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto narzeka i po co ?! :) powodzenia w rekrutacji! to ciężki orzech do zgryzienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za poszukiwania :) Przede wszystkim życzę jednak, by czytanie (i blogowanie też) znowu sprawiało Ci radość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki żeby się udało. :) Sama przeżywałam coś podobnego rok temu i zniknęłam z blogosfery na jakiś czas. Powrót nie jest łatwy, ale blogowanie znów sprawia mi przyjemność, a w głowie mam mnóstwo nowych pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie bym się zgłosiła jak bym przeczytała taki post parę miesięcy temu :) Ale jakiś czas temu przeniosłam się z onetu na blogspot i kategoryzowałam bloga z ogólnego na bardziej książkowy. Musiałam cos właśnie bo miałam małą liczbę odpowiedzi na moje posty i choć chciałam pisać bloga to traciłam na to chęci. Teraz cofnęłam się na powrót do raczkowania i jakoś to powoli idzie. Dużego odzewu na razie nie mam ale chociaż wiem do czego dążę :) Fajnie, że nie usuwasz bloga i dajesz innym szansę na dobry start, a sobie zostawiasz otwartą furtkę :) Super pomysł :) Zapraszam na www.zaczytanav.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.