Kiedy kupujesz książki na promocji... (cykl #nagifach)

Siedzisz w Internecie, beztrosko przeglądasz sobie Facebooka lub inny portal. Innymi słowami, tracisz czas. Jedziesz scrollem w dół, znudzony po całym dniu pracy, szkoły lub innych obowiązków. O nie, co to? Promocja na książki? Darmowa wysyłka w ulubionej księgarni? Pewnie każdy z nas to zna...

Kiedy wracasz zmęczony po całym dniu do domu...


...ale stwierdzasz, że możesz zmarnować godzinę lub dwie włócząc się po Internecie


Nagle dostrzegasz magiczne słowo: PROMOCJA


Po chwili uspokajasz się, patrzysz na swoją biblioteczkę


...i stwierdzasz, że masz za dużo nieprzeczytanych książek


Ale z ciekawości wejdziesz na stronę. Z ciekawości.


Wtedy zauważasz ją. Od dawna na nią polowałeś...


...a potem widzisz jej niską cenę


Kilka godzin i kilkanaście książek w koszyku później...


...decydujesz się na zakup i robisz przelew


Zastanawiasz się, czy to było potrzebne


Ale po chwili zdajesz sobie sprawę, że za kilka dni będziesz miał nowe książki


Więc nie pozostaje Ci nic jak tylko czekać na kuriera


***
Przyznaję, że to z tym postem miałam największy ubaw ;) Skupiłam się oczywiście na samej czynności kupowania on-line. Lubicie kupować książki na promocjach? Często korzystacie z usług księgarni internetowych?

INNE Z CYKLU #NAGIFACH:


Kiedy zakończenie książki Cię zniszczy
Kiedy książka Cię mocno rozczaruje

23 komentarze:

  1. Uwielbiam tę serię z gifami <3 hahah

    I owszem. Mam TAK SAMO. Szczególnie przy "decydujesz się na zakup i robisz przelew" i "zastanawiasz się, czy to było potrzebne". Te dwie reakcje towarzyszą mi najczęściej.

    Chociaż teraz mam jeszcze jedną "walczysz, ze sobą, żeby nic nie kupić, mimo, że w koszyku masz już parę pozycji"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha Dobre dobre. Uśmiałam się! To jest po prostu historia moich zakupów. Powtarzająca się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak, to zdecydowanie tak wygląda. Choć u mnie jeszcze jest pół godzinna walka, w której dodaję książki po czym uświadamiam sobie, że muszę coś jeść i zastanawiam się, z której mogę zrezygnować. I tak dodaje, usuwam, znowu dodaję, aż w końcu sama nie wiem co zrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ja też tak robię... nawet jeśli mam już zaplanowane zakupy to zmieniam zawartość koszyka przynajmniej kilkakrotnie :D

      Usuń
  4. Dobre! U mnie też tak to wyglądało. Teraz jestem na odwyku i wygląda to tak, że wrzucam książki do koszyka a następnie zamykam stronę;p Z wielkim bólem ale na razie twardo się trzymam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to! Ja tak samo ;) Ale czasami zaglądam znowu na te strony, pamiętając poprzednio ile łącznie by mnie kosztowały dane książki i jak nagle się okazuje, że jest taniej o 10/15zł na wszystkim to niestety przegrywam ze sobą i zamawiam :D

      Usuń
  5. To takie prawdzie <3 i Nie można na to znaleźć lekarstwa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dokładnie tak samo. Brakuje mi tylko gifa "kiedy w połowie miesiąca sprawdzasz stan konta (i uświadamiasz sobie, że będziesz wyjadać chleb gołębiom, bo jesteś bankrutem)". Super cykl. Czekam na więcej ;)
    ~Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypisz wymaluj ja 😄 Kocham książki i kocham promocje, cóż na to poradzę? :D

    Btw, bardzo czekałam na kolejną odsłonę #nagifach i standardowo się nie zawiodłam, jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie, to ja wczoraj! Co do gifa! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To tak bardzo ja :D Chociaż może ostatnio trochę mniej, bo jakoś bardziej się powstrzymuję. Ale i tak kiedy widzę jakąś książkę którą jestem zainteresowana w oszałamiająco niskiej cenie, to muszę ją kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane <3
    Śmieszne i takie prawdziwe. Prawie ja przeglądając internet. Albo nawet pocztę i newslettery :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na post! Owszem kupuję książki na necie, ale zazwyczaj te co chce, nie daje sie skusić na promocje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha! Jakbym o sobie czytała :D.
    Świetnie Ci to wyszło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubawiłam się niesamowicie! :D To jest tak bardzo prawdziwe... I uwielbiam gif z pieskiem. <3 Genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. haha no świetny pomysł na post :D W większości zgadzam się całkowicie :D
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.