Plany czytelnicze na wrzesień/październik

Połowa września już za nami, a ja nie przeczytałam żadnej książki. A, przepraszam, udało mi się ukończyć Szumowiny Jorna Lier Horsta jakimś cudem! Poza tym... nic a nic. Działo się to ze względu na sesję poprawkową... Ale już jestem po, dlatego postanowiłam sobie przygotować stosik książek, które w najbliższym czasie przeczytam. Znajdują się tutaj też dwie, które już mam za sobą, ale o tym zaraz.



Lecimy od samej góry.  W bookhaulu wspominałam o Obcej Diany Gabaldon, do której przeczytania zachęcił mnie film od bookocholic 21. Miałam czekać z lekturą na bardziej zimniejsze wieczory, ale chyba nie wytrzymam. Kolejne dwie książki, czyli Żywopłot oraz Miłość i kłamstwa już czytałam. Niestety blogger zrobił mi psikusa i jak na złość, usunął posty recenzji książek, które akurat otrzymałam od wydawnictw. Czytałam je jakiś czas temu, zwłaszcza powieść od Cecilii Ahern, więc muszę sobie je trochę poprzypominać, aby coś ponownie naskrobać. Powoli chciałabym się pozbywać z moich półek książek młodzieżowych itp. Już dawno nie przeczytałam nic dobrego w tym gatunku i chyba powinnam z niego całkowicie zrezygnować, od czasu do czasu sięgając po coś, co naprawdę chcę przeczytać. Z tego powodu jest tutaj Czerwona królowa Victorii Aveyard. Książka zbiera bardzo różne opinie. Nawet jeśli mi się nie spodoba... cóż, okładka jest cudowna. Mam ochotę również na coś bardziej mrocznego, więc z pomocą przychodzi Feed Miry Grant, który opowiada o apokalipsie zombie. Jestem bardzo ciekawa podejścia do tego tematu, bo bardzo mnie interesuje, ale z jego realizacją w książkach i filmach bywa różnie. Na samym końcu książka, za którą zabiorę się w pierwszej kolejności. Otrzymana od wydawnictwa Marginesy, biografia Eileen Ford, założycielki jednej z nowoczesnych agencji modelek.

***
Znaleźliście coś dla siebie? Recenzję jakiej książki zobaczycie najchętniej?

17 komentarzy:

  1. Widzę książkę Ahern. Życze udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale zaciekawiła mnie "Obca" oraz "Agencja modelek Eileen Ford", mimo że nie obracam się raczej w takiej tematyce. Zawsze jednak zacząć coś nowego, innego! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/09/gdziestamwszczesliwymmiejscu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Obca'' Diany Gabaldon jest cudowna ♥ Jedna z moich ulubionych powieści. Życzę miłej lektury i udanego września!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe książki do czytania na jesienne miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stres za Tobą i będzie teraz się fajnie czytało zobaczysz:) O modelkach brzmi interesująco, na pewno wpadnę na recenzję. Szumowiny za mną, fajne to było i też mi się jakoś szybko przeczytało, prawie w jeden dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stosik! Ja też w końcu muszę wziąć się za obcą, bo Sasha i Natasha (booktuberki z USA) strasznie zachwalają, a po 2. chcę serial obejrzeć, ale wolałabym najpierw zapoznać się z książką :) Serio nie możesz trafić na nić fajnego z młodzieżówek? Ja ostatnio trafiam na same fajne. Czerwoną królową uwielbiam i nie mogę się doczekać trzeciej części.
    Miłego czytania i mam nadzieję, że uda Ci się to wszystko przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Miłość i kłamstwa" również planuję wkrótce przeczytać, choć zniechęcają mnie nieco negatywne opinie ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. O, "Czerwona Królowa" i "Feed" czekają sobie od dawna i pewnie poczekają dalej...

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Obca', bo mam też książkę tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale sama bardzo chciałabym nadrobić "Obcą". Nie wiem tylko czy uda mi się zrobić to jeszcze w tym roku.
    Ja też mam w planach się pozbywać powoli książek młodzieżowych, idzie mi ciężko, ale do przodu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem ciekawa Twojej opinii na temat Feed, seria stoi na mojej półce od dawna, tylko czasu brakuje, żeby po nią wreszcie sięgnąć :D Powodzenia w realizacji planu, udanych lektur! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również chciałabym przeczytać "Przegląd końca świata"... I wiele innych książek, których nie mogę przeczytać, ze względu na lektury wymagane do matury :(
    Eh...
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem Diany Gabaldon, bo nie mam pojęcia czy "Obca" to coś w mim guście, więc chętnie poczytam o niej u Ciebie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zacne plany :) Mi "Czerwona królowa" niezbyt się podobała, jednak mam nadzieję, że przynajmniej Tobie przypadnie do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że chciałabym przeczytać wszystkie ze stosiku. Na razie byłam w bibliotece, więc trochę się tych książek uzbierało. Jest co czytać.

    pojawiła się notka o przedpremierowej recenzji mojej książki.
    jeśli zechcesz zajrzeć będzie mi bardzo miło, pozdrawiam ;)
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/09/365-dni-zobaczymy-sie-znow-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam na półce "Obcą", ale jeszcze jej nie preczytałam :) Gratuluje zdania sesji poprawkowej !

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.