Ostatni bookhaul w tym roku... (postanowienie)

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z bookhaulem... trochę innym. Innym, ponieważ ostatnim w tym roku. Postanowiłam sobie nie kupować żadnych książek przynajmniej do końca grudnia. I wtedy po nowym roku zrobić większe zakupy książkowe. Dlaczego? Wydaję na książki zdecydowanie zbyt wiele pieniędzy. Na półce czeka ponad czterdzieści nieprzeczytanych tytułów, a ja kupuję kolejne. Jak tak dalej pójdzie to nigdy nie przeczytam tych, które zalegają mi na półkach. Zakładam, że po drodze zdarzą się jakieś wypadki (jedna, lub dwie książki – jeśli wybiorę się na targi w Katowicach, to pewnie tam coś kupię), ale z założenia ograniczam kupowanie do minimum. Zostawiam Was (i siebie) właśnie z tym postanowieniem. Trzymajcie za mnie kciuki. Tymczasem zapraszam na przejrzenie moich ostatnich zdobyczy.


W stosiku po lewej stronie w większości są egzemplarze recenzenckie. Od samej góry: przedpremierowy i jakże śliczny egzemplarz od wydawnictwa OMG Books Uratuj mnie Anny Bellon. Tak się składa, że patronuję nad tą książką, więc możecie się w najbliższym czasie spodziewać kilku ciekawych postów i dodatków oraz oczywiście recenzji przedpremierowej. Kolejne trzy pozycje są od wydawnictwa Smak Słowa – Szumowiny Jorna Lier Horsta właśnie czytam, również na dniach pojawi się przedpremierowa recenzja. Czcij ojca swego Eli Sidi już jest na blogu (klik). Gorąco polecam, naprawdę wielkie zaskoczenie i po prostu udana książka. Recenzja Żywopłotu miała pojawić się kilka dni temu, ale niestety blogger wywinął mi psikusa i recenzja wyparowała... Nie wiem, kiedy możecie się spodziewać recenzji, podejrzewam że pod koniec września.

Cała reszta to już moje, jak zazwyczaj to ostatnio bywa, promocyjne zakupy. Tego lata stałam się piękna dorwałam za dziesięć złotych w Media Marktcie. Zbiera różne opinie, ale zawsze mnie do niej ciągnęło. Jest to pierwszy tom trylogii. Obcą Diany Gabaldon kupiłam pod wpływem chwili oraz wpływu Bookocholic i tego filmiku: klik. Na całe szczęście (lub nieszczęście dla mojego portfela) kupiłam ją w cenie dziewiętnastu złotych na swiatksiazki.pl Mam nadzieję, że mnie też się spodoba!

Dwie kolejne książki zakupiłam również na swiatksiazki.pl przy okazji promocji. Trzeci (i niestety ostatni...) tom Stulecia winnych kosztował mnie dwadzieścia jeden złotych, a żeby w paczce nie było jej samotniej dobrałam sobie do tego Błąd Elle Kennedy, która uwiodła mnie swoim stylem już w Układzie. Rewelacji nie było, ale przyjemnie się ją czytało.

Kolejne cztery książki to również spontaniczny zakup. Z racji, że na dadada.pl można dorwać książki w naprawdę niskich cenach (5, 10 zł)... postanowiłam sprawdzić promocję. I co się okazało? Że przy zakupie za minimum trzydzieści złotych kilka książek można domówić za cenę pięciu złotych. I tak dwa tomy serii Feed Miry Grant o apokalipsie zombie, czyli Deadline oraz Blackout udało mi się dostać za niecałe dziesięć złotych. Do tego domówiłam sobie oczywiście pierwszy tom oraz Bestię Magdy Omilianowicz. Od zawsze chciałam przeczytać jakiś reportaż, więc oto i jest. Ciekawa jestem jak spodoba mi się taka forma literacka.

Na samym końcu mały dodatek, czyli komiks – pierwszy tom Wielkiej Kolekcji Komiksów DC, Hush, część pierwsza (Batman). Przy Marvelu nie wytrwałam, ale w przypadku DC zamierzam zebrać całą kolekcję. Finalnie jeden tom będzie kosztował 39,90, ale myślę, że w przypadku tak przepięknie i solidnie wydanych komiksów to i tak tanio, zważywszy na to, że takie komiksy kosztują w granicach 80-100 zł. Już przeczytany, po prostu cudo. Nic więcej nie można powiedzieć.

***
Co polecacie przeczytać najpierw? Znaleźliście coś dla siebie?
I mam nadzieję, że zobaczymy się z tym typu postem dopiero pod koniec roku!

28 komentarzy:

  1. Trzymam kciuku za Twoje postanowienie i waham się, czy nie podjąć podobnego - również wydaję za dużo na książki, a w ostatnim czasie muszę przekierować środki na coś innego i powinnam mocno się ograniczyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z własnego doświadczenia wiem, że dotrzymanie takiego postanowienia jest niesamowicie trudne, więc życzę powodzenia w zrealizowaniu go :) Mam nadzieję, że się uda, bo sama doskonale znam ten ból, kiedy na półce leży "milion" nieprzeczytanych książek, a mimo to zamawia się kolejne... :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przejrzeniu swoich zakupów z poprzedniego miesiąca ja również podjęłam takie postanowienie :'D. O pieniądzach nie wspominając, mam ten sam problem, co Ty - czyli wrażenie, że nigdy nie sięgnę po to, co już mam jeśli cały czas będę zdobywać nowe książki :D. Poprzednim razem wytrzymałam trzy miesiące, więc mam nadzieję, że teraz również mi się uda i za Ciebie również będę trzymać kciuki! :D
    Z Twoich zdobyczy chyba najbardziej zazdroszczę ,,Obcej", bo wprawdzie mam ją na czytniku, ale z przyjemnością zobaczyłabym taką cegiełkę na swoim regale ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudne wyzwanie przed Tobą, więc trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny stosik :)spore wrażenie zrobiła na mnie trylogia Przegląd końca świata

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od dawna niewiele książek kupuję, maks jedną na 2-3 miesiące ;) To wcale nie jest takie trudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudne wyzwanie. Ale piekne książki!
    i Boże, dziękuję ci za podanie tej strony. Będzie bardzo przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trylogię Końca Świata Miry Grant mam u siebie, ale jeszcze nie czytałam. A "Błąd" jest wspaniały! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w niekupowaniu książek! Mam nadzieję, że uda ci się wytrwać w tym postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam takie postanowienie... I przez cały sierpień nie kupiłam ani jednej książki... A potem co? Ogarnęłam mega promocję -70% i właśnie jedzie do mnie osiem książek... Brawo ja.

    A co do stosiku - strasznie zazdroszczę "Błędu" i "Obcej". Na obydwie poluje od jakiegoś czasu i nic :/

    Pozdrawiam serdecznie i życzę zaczytanego września ^^
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, aby ci się udało postanowienia. Fajne pozycje na stosie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z zakupami to nie tylko Ty tak masz :)) A z tego co wiem to Uratuj mnie jest świetne, ale osobiście nie czytałam. Powodzenia w postanowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny problem - non stop kupuję nowe książki i nie nadążam z czytaniem tych, które już leżą na półkach... Nie zmieniam to jednak faktu, że uwielbiam je kupować :D Wierzę, że uda Ci się wytrwać w tym postanowieniu :) Z Twojego stosika czytałam jedynie "Żywopłot", który jest dla mnie współczesną wersją historii Romea i Julii, zaś "Błąd" bardzo mi się podobał i trochę żałuję, że wcześniej nie przeczytałam pierwszej części, bo miałabym jakiś punkt odniesienia, ale cóż... :)
    Powodzenia z wyczytywaniem i gratuluję patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Przegląd końca świata" pięknie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę przystopować z kupowaniem, bo w wakacje za bardzo zaszalałam, a książki sprzed kilku miesięcy ciągle nieprzeczytane... Bierz się za Przegląd Końca Świata! Jestem bardzo ciekawa, czy Ci się spodoba, bo ja tę serię ubóstwiam <3 Czekam na recenzję :)
    ~Paulina

    OdpowiedzUsuń
  16. "Obca" jest przecudowna! Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)
    "Trylogia "Przegląd końca świata" to jedna z lepszych książek o zombie jakie czytałam, bo według mnie najbardziej realistyczna (jakkolwiek to brzmi). Świetnie wyjaśniona kwestia epidemii :)
    Piękny stosik!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam takie postanowienie w te wakacje, nie wyszło i trochę kupiłam... ale trzymam kciuki za Ciebie. :D "Obca" jest genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Parę dni temu skończyłam "Żywopłot", teraz czytam "Czcij ojca swego" :D Ale jakoś lepiej mi idzie ostatnimi dniami z czytaniem niż z pisaniem, więc chyba muszę.. przeczekać. Co do zakupów, cały czas sie przekonuję, że wcale przecież tak dużo nie kupuję XD Dopiero będę się sama przed sobą tłumaczyć po krakowskich targach książki XD mam plan wypisać sobie na kartce te pozycje, które chcę kupić żeby nie skusić się na coś innego, ale zobaczymy jak to wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to mam tuzin nieprzeczytanych, a nadal kupuję... chyba idę na leczenie :P
    "Czcij ojca swego"- ale mam ochotę na tą lekturę! Wszędzie jej teraz pełno. Muszą ją mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah, cała seria Miry Grant! Uwielbiam! :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba bym nie dała rady. Oczywiście jest to możliwe, ale ciężkie do wykonania. Podziwiam i życzę wytrwałości :) Ja właśnie nadrabiam te, co leżą przed wrześniowymi premierami :) Bardzo ładne stosiki i Błąd - uwielbiam :) Pod koniec sierpnia, przyszła do mnie Obca, ale jeszcze jej nie przeczytałam, bardzo powoli się do niej zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa Twojej recenzji Szumowiny. ;) i FAKTYCZNIE, zaszalałaś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wytrwałości. ;) Mi niestety nie bardzo postanowienia wychodzą. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe zdobycze. Polecam zwłaszcza ,,Błąd'' :)
    Życzę miłego czytania i wytrwałości w swoim postanowieniu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno muszę kiedyś wziąć się za "Błąd" :) No i jestem ciekawa "Bestii", czekam też na recenzję "Uratuj mnie", bo zapowiada się nieźle. Ogólnie to możemy trzymać kciuki za siebie nawzajem - też się przeraziłam, kiedy odkryłam, ile pieniędzy ostatnio wydawałam na książki i postanowiłam opanować zakupy do końca tego roku. Oczywiście z możliwością nagięcia zasad dla pojedynczych wyjątków (np. targi książki). Dlatego życzę Ci wytrwałości w tym postanowieniu i mam nadzieję, że mi również jej nie zabraknie :D
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I mądra decyzja :) ja już dawno taką podjęłam i od kilku miesięcy książek nie kupuję, tylko czytam to, co nakupiłam i co leży na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się wytrwać w postanowieniu! ;)
    Również bardzo chciałabym przeczytać "Obcą", bo ta seria zbiera bardzo dużo dobrych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również próbuję walczyć z tym nałogiem, jakim jest nagminne kupowanie książek, jednak jak na razie zbyt dobrze mi to nie wychodzi. Mam nadzieję, że przynajmniej Tobie uda się wytrwać w postanowieniu! :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.