Dlaczego warto przeczytać „Uratuj mnie” Anny Bellon? Garść cytatów.

 

Cześć, kochani. Premiera książki nad którą objęłam patronat zbliża się nieubłaganie. Dla przypomnienia: PREMIERA KSIĄŻKI 28 WRZEŚNIA! Zanim jednak na blogu pojawi się przedpremierowa recenzja, zanim zorganizuję kilka konkursów i podzielę się z Wami kodem zniżkowym własnie na tę książkę, wpadłam na ciekawy rodzaj jej promocji. Jeśli śledzicie fanpage bloga na Facebooku, mogliście widzieć to zdjęcie – kilkadziesiąt kolorowych znaczników wystających dumnie z mojego egzemplarza. 


Podczas czytania zaznaczałam ciekawe fragmenty, a przede wszystkim naprawdę mądre sentencje, bez opamiętania. Nim się zorientowałam... właśnie tak to wyglądało. Być może garść inspirujących cytatów zaintryguje Was, przekona do przeczytania książki? Ja własnie między innymi za to ją pokochałam. Może Wy też to zrobicie.












***
Czujecie się zainteresowani? Czy któryś z cytatów do Was przemówił, zgadzacie się z którąś sentencją lub nie?
Recenzja już za kilka dni, a zainteresowanych odsyłam do zapowiedzi: klik.

8 komentarzy:

  1. Przepiękne cytaty. Czwarty do mnie przemówił najbardziej. Narobiłaś mi ochoty na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie musisz mnie namawiać ;) jestem bardzo nakręcona na tę książkę, dobrze że już do mnie idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tej książki i naprawdę chcę ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w 100%, mam dokładnie tak samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytaty bardzo wartościowe. Mam ochotę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym nie miała jej już u siebie, to właśnie zapajałabym pragnieniem do niej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam, az jedna z ambasadorek mi ją pożyczy! <3

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.