ZAPOWIEDŹ: polska sensacja Wattpada: „Uratuj mnie” z serii The Last Regret

Kochani, dzięki uprzejmości OMG Books po raz drugi będę miała okazję patronować nad książką. Tym razem będzie to powieść, która wcześniej ukazała się na Wattpadzie i zrobiła niemałe zamieszanie... Do premiery książki jeszcze ponad miesiąc, ale już dzisiaj przychodzę do Was z zapowiedzią. W okolicach premiery książki możecie się również spodziewać konkursów oraz oczywiście, specjalnie dla moich czytelników  recenzji przedpremierowej.

Autor: Anna Bellon
Tytuł: Uratuj mnie
Wydawnictwo: OMG Books
Ilość stron: 298
Data premiery: 28.09.16

Opis: Normalne życie Mai skończyło się, gdy zginął jej ukochany brat. Pogrążyła się w żałobie, zerwała kontakty z wszystkimi przyjaciółmi. Liczyły się tylko książki i muzyka.
Prawdziwe życie Kylera może się dopiero zacząć. Gdy skończy liceum, przestanie się przeprowadzać, zmieniać szkoły, gdy uwolni się od toksycznego ojca. Na razie jedyną ucieczką pozostaje muzyka. I prowokowanie otoczenia napisami na koszulkach.

„A później nauczyłam się wszystkiego od nowa. Pojawił się ktoś, kto przebił się przez wzniesiony przeze mnie mur. Wziął go szturmem i nie pozwolił mi się z powrotem za nim schować. Wszedł w moje życie, śpiewając lekko zachrypniętym głosem o dziewczynie ulotnej jak papierosowy dym”.

W nowej szkole Kyler poznaje Maię. I postanawia się z nią zaprzyjaźnić. Ale czy dziewczyna, która odtrąca od siebie wszystkich, jest na to gotowa? Czy Kyler ma w sobie tyle siły, by nie odpuścić? I czy to na pewno przyjaźń?

Uratuj mnie to pierwsza część serii The Last Regret, opowiadającej o grupie przyjaciół z liceum, którzy zakładają zespół rockowy. Książka w zmienionej wersji była publikowana na Wattpadzie, gdzie uzyskała ponad milion odsłon.

Książkę możecie zamówić na Empiku lub klikając bezpośrednio w ten link:

23 komentarze:

  1. Jestem na Wattpad od trzech lat, ale do momentu pojawienia się zapowiedzi nawet nie wiedziałam ani o istnieniu tej "sensacji", ani że w ogóle jest taka autorka. To zamieszanie nieco naciągane, ale grunt to dobra reklama.
    Nie mniej, gratuluję patronatu. :)
    Po książkę raczej nie sięgnę, rockowe klimaty to nie moje klimaty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiście tylko taki chwyt marketingowy jak w przypadku Jak powietrze, która była reklamowana jako pierwsza polska powieść New Adult :)

      Usuń
  2. Gratuluję patronatu! Sama jestem bardzo ciekawa tej książki, tym bardziej, że znajduje się w niej wątek muzyczny, który po prostu uwielbiam w książkach :) No zobaczymy co z tego wyjdzie :D
    Pozdrawiam!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam czytać tę książkę na Wattpadzie, ale coś innego mnie zainteresowało i porzuciłam ją, muszę do niej wrócić jak najszybciej :)

    Juliana Bookworm

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się jej premiery, żeby w końcu ją przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie jestem jakoś wybitnie zainteresowana książką, ale bardzo, bardzo gratuluję Ci patronatu :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym Wattpadem to nie może być prawdziwe. Nie widziałam tego tytułu nawet na chwilę.
    Gratuluję patronatu i mam nadzieje,że uda mi się ją przeczytać. Zapowiada się ciekawie.
    Chyba muszę wrócić na jakiś czas do Wattpada. Może ją znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.wattpad.com/story/19698863-uratuj-mnie-lr-1 :) Jak napisałam wcześniej, to oczywiście tylko taki chwyt marketingowy.

      Usuń
  7. Gratuluję patronatu i przyznaję, że książka wzbudza moje zainteresowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu! Przyznam, że nie słyszałam nigdy o tej książce, ale zapowiada się bardzo interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu! :D Bardzo podoba mi się okładka tej książki :P :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca przekonał mnie ten opis, ale wierzę, że nie patronowałabyś byle czego i z chęcią przyjrzę się bliżej tej książce :) Mam nadzieję, że będziesz informować na bieżąco co i jak. Czekam na recenzje przedpremierową! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje patronu! Aczkolwiek nigdy nie spotkałam się z tą książką na wattpadzie ;) Niemniej jestem bardzo ciekawa tej pozycji :)

    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję patronatu tak wyjątkowo ciekawej książki!

    OdpowiedzUsuń
  13. O książce słyszałam już trochę i zastanawiam się czy jest dla mnie.
    Temat muzyki i czytanie o niej, to jest ciężki i trudny wybór.
    Aby książka była ciekawa, wszystko zależy od autora, czy nie zanudzi nas piosenkami, a może wciągnie nas w ich wir.
    Nad tą pozycją pomyślę;)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje patronatu tej genialnej według mnie książki, którą czytałam już dobrą chwilę temu i sama niedawno mówiłam, że powinna wyjść w wersji papierowej ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czeka już przy łóżku na swoją kolej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję patronatu :) Książka jest naprawdę świetna - czytałam ją na wattpadzie i wiem, że zaopatrzę się w egzemplarz papierowy, ponieważ z tego c słyszałam, ma być on bardziej... obszerny. Nie mogę się doczekać kiedy wpadnie ona w moje łapki ^^
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze, na Wattpadzie nie czytam, ale książka wydaje się ciekawa i gratuluję patronatu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wattpadu nie lubie ale fajnie ze bedzie w papaierze :D gratuluje patronatu!! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam, czekam , czekam :D Już się nie mogę doczekać aż trafi w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje się być dobrą pozycją! Choć dla określonej grupy wiekowej :D
    Mimo to na pewno po nią sięgnę :)
    Widziałam ją na Wattpadzie, poczekam na wydanie i dopiero wtedy przeczytam :D
    Gratuluję patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.