Ulubiona kultura w 120 sekund! #mójempik

W ostatnich dniach sierpnia w sondzie ulicznej zapytano Polaków o kulturę – o ich preferencje i zainteresowania. Nikt nie podejrzewał, co może zdarzyć się w ciągu dwóch minut. W ekspresowym tempie w centrum miasta wyrastały spersonalizowane oazy relaksu spełniające kulturalne marzenia. W ten sposób promowano nowy program lojalnościowy – Mój Empik. 


Jedna dziennikarka, dwie lokalizacje, kilkudziesięciu szczęśliwców i kilkaset książek, filmów i płyt. Liczyły się tempo, intuicja i koordynacja. W jednej chwili Justyna Dżbik-Kluge zagadywała nieświadomego spacerowicza i pytała o kulturalne preferencje, a w kolejnej, za jego plecami ekipa techniczna aranżowała niezwykłą kulturalną przestrzeń. Na ruchliwym chodniku nagle pojawiał się regał zapełniony ulubionymi książkami, płytami i filmami danej osoby. Obok niego stawał domowy fotel i stolik. Z przenośnego odtwarzacza zaczynała płynąć muzyka ukochanych wykonawców. 


Ekipa ukryta w busie dzięki przekazowi na żywo był w stanie w ciągu dwóch minut wybrać spośród kilkuset kulturalnych produktów wskazywane przez przechodniów jako ich ulubione. Następnie w ciągu kilkunastu sekund musiał je niepostrzeżenie umieścić za ich plecami. Ukrytym kamerom pozostawało rejestrować zaskoczenie i radość „ankietowanych”. 


Akcja obrazuje sposób działania programu Mój Empik największej sieci dystrybuującej dobra kulturalne w Polsce. To nie tylko specjalne promocje i rabaty dostępne dla wszystkich posiadaczy karty, ale przede wszystkim spersonalizowana oferta – nowo uruchomiony program będzie zapamiętywać kulturalne preferencje i dostarczy „uszyte na miarę” promocje, zaproszenia i informacje. Jeśli na przykład ktoś często sięga po reportaże, to jako pierwszy dowie się o premierach tej kategorii, dostanie rabat na książki tego gatunku i zaproszenia na spotkania z ulubionymi autorami. Nie ma konieczności noszenia przy sobie karty plastikowej, ponieważ program jest kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie można okazać kod widoczny na ekranie smartfona. Skończy się też problem gromadzenia paragonów – zwrotu bądź wymiany produktów będzie można dokonać na podstawie historii zakupów zarejestrowanej na karcie. Co ważne, jeśli przystępując do programu pokażemy kasjerowi kartę z poprzedniego systemu lojalnościowego, zakupy zachowają ciągłość i szybciej zostaną dopasowane do nas osobiste propozycje. W ciągu pierwszych 4 dni w nowym programie lojalnościowym Empiku zarejestrowało się już 60 tysięcy osób.

***

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super sprawa z tą kartą. Z czystej ciekawości ją założę. Zastanawiam się jak często i w jakiej wysokości będą zniżki na interesujące mnie produkty. Mam nadzieję, że nie ośmieszą się badziewnymi promocjami "-2 zł od ceny detalicznej".

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tym programie i sama na pewno do niego dołączę :) Nie wiedziałam jednak, że towarzyszyła mu taka sonda! Wow, jestem pod dużym wrażeniem! To musiało być wspaniałe przeżycie, obrócić się i zobaczyć scenerię zaaranżowaną pod kątem własnego gustu... Zazdroszczę :D
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba współpracujemy z podobnymi wydawnictwami XD wczoraj sie zarejestrowałam i mam nadzieje ze niedługo otrzymam swoją kartę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja! Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad dołączeniem do nowego programu Empika. Wszystko zależy od tego, jak duże będą promocje dla wybranych - bo jednak uważam tę sieciówkę za dość drogą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O programie słyszałam, ale o akcji pierwszy raz... Fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie i już widzę znajomą twarz :D Co do akcji to fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczny program lojalnościowy, ciekawe jak to poprowadzą. Empik jednak znacznie przebija cenowo inne księgarnie i nawet z rabatami sprzedaje dość drogo. Polityka powrotu do wcześniejszej formy sprzedaży ma pomóc wrócić Empikowi na pozycje lidera na rynku księgarskim, ale czy program lojalnościowy w tym pomoże? Chyba nie od tego powinni zacząć. Sama skusiłam się na tę kartę, tym bardziej, że przewidują i znaczne obniżki na ebooki. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartę już mam, a i ten żółty fotel bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.