TOP 5 | Najlepsze filmy na deszczowy wieczór

Chyba od bardzo dawna nie było aż taki brzydkiego lata. Pełnego burz, ulew i zwyczajnie kiepskiej pogody. Miałam ten post opublikować na jesień, ale... jak widać, pogoda nie sprzyja. Może wy siedzicie przygnębieni w pochmurną i deszczową noc i jedyne na co macie ochotę to wypić gorący napój i zanurzyć się głęboko w ciepłej kołdrze? Jeśli tak, oto kilka filmów, które szybko poprawią wam nastrój.

5. Pół żartem pół serio



Nie rozumiałam fenomenu czarującej Marylin Monroe dopóki nie zobaczyłam tej produkcji. Trzeba przyznać, że Marylin miała w sobie coś tajemniczego i przyciągającego. Jednak poza samą gwiazdą Pół żartem pół serio to naprawdę zabawna komedia, w której główne role odgrywają fenomenalni Tony Courtis oraz Jack Lemmon. Film pełen śmiesznych perypetii dwóch muzyków w przebraniu kobiet. Gwarantuję, że podczas oglądania tego filmu, uśmiech nie zejdzie wam z twarzy.

4. To właśnie miłość



Wydaje mi się, że nie muszę tego filmu przedstawiać, ponieważ niezmiennie puszczany jest raz do roku w okresie świątecznym. Ale wiecie co? Obejrzałam go już z kilkanaście razy i za każdym razem mam z niego taką samą przyjemność. O czym jest? Własnie o miłości, ale w tym filmie tak bardzo różnej i skomplikowanej. To jeden z tych filmów romantycznych, który w żaden sposób nie jest płytki lub głupawy. Świetna obsada, równie dobra muzyka i brytyjski humor. 

3. Czas na miłość



Film o dość zwodniczym tytule, który sugeruje kolejną nudnawą historyjkę miłosną. Ale nic bardziej mylnego. Czas na miłość opowiada historię Tima, który w dniu swoich 21 urodzin dowiaduje się, że odziedziczył po swoim ojcu umiejętność... cofania się w czasie. Chyba dawno nie byłam aż tak pozytywnie zaskoczona tego typu filmem. Naprawdę zabawny, ale jak na komedię (która wcale na tej miłości się nie skupia) wyjątkowo prawdziwy i momentami wzruszający. Ale przede wszystkim pozytywny.

2. Kocha, lubi, szanuje



Kolejna komedia romantyczna (wspominałam już, że ich nie znoszę? = te, które wymieniam są naprawdę wyjątkowe!) w tym zestawieniu. Tym razem o czterdziestoletnim Calu, który dowiaduje się o zdradzie swojej żony. I trzymajcie mnie, ale ten film jest przezabawny! Rewelacyjny Ryan Gosling, uwielbiana przeze mnie Emma Stone, Steve Carell, Julian Moore... Naprawdę z humorem, ale też poważnie i refleksyjnie. A jeśli ktoś woli coś innego, to dla miłośniczek Goslinga jego kaloryfer...

1. Nietykalni



Francuska komedia opowiadająca o przyjaźni sparaliżowanego milionera oraz Drissa, który u niego pracuje. Naprawdę śmieszny film, którego niektóre sceny mogą wywołać łzy ze śmiechu. Zdarzają się jednak też i te ze smutku, ale taki właśnie jest  słodko-gorzki. Zdecydowanie jeden z lepszych filmów jakie widziałam. Trochę poważny, trochę śmieszny, ale też autentyczny.
***

Jakie są Wasze typy? Co możecie polecić mi pochmurny wieczór?

25 komentarzy:

  1. "Nietykalnych" mogłabym oglądać na okrągło! A niewiele jest takich filmów, które się nie nudzą...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kocha, lubi, szanuje" oglądałem już dwa razy. To naprawdę dobra komedia :) A za pierwszy film, ten z Marylin muszę się kiedyś zabrać.
    Ja na deszczowy wieczór polecam filmy Woody'ego Allena :) mi ostatnio bardzo przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko "Nietykalnych" oraz "Czas na miłość". Oba filmy były bardzo dobre, ale ten pierwszy mnie zachwycił :) Ja nie mam filmów, na konkretną pogodę - po prostu oglądam to, na co akurat przyjdzie mi ochota :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jeszcze oczywiście "Deszczowa piosenka"!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie na pochmurne dni seriale dobrze "idą" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nietykalni! Uwielbiam ten film, jeden z moich ulubionych ^_^ ^_^ ^_^
    A tak co do lata - rzeczywiście jest brzydkie xD Jesienne lato :P
    Bardzo zainteresował mnie Czas na miłość, muszę sobie zapisać tytuł ^_^ ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. O, Nietykalni! Zdecydowanie dobry wybór! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całego serduszka uwielbiam "Nietykalnych" i "Czas na miłość" <3 I widzę, że muszę obejrzeć pozostałe filmy, bo mamy podobny gust :P

    ksiazkowe-perelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Emma Watson? A nie przypadkiem Stone? :>
    Wszystko już widziałam, prócz "Pół żartem, pół serio" (a nie lubię czarno-białych filmów). Chyba jestem skazana na ponowne przeszukiwanie stron filmwebu :D

    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "Nietykalni", świetny film, ale muszę go obejrzeć ponownie - ostatnio miałam okazję poznać go w czerwcu na jednej z lekcji, a chyba wiesz, jakie to oglądanie w szkolnej sali: wszyscy rozmawiają, rozpraszają Cię i w końcu bardziej intryguje Cię granie z kolegą w kółko i krzyżyk niż słuchanie, co dzieje się na ekranie :D
    Zapraszam na recenzję "Patrioty"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam jedynie "To właśnie miłość". Nie wiem czy będę nadrabiać bo za komediami romantycznymi nie przepadam. Resztę po za "Kocha, lubi, szanuje" darzę wyjątkowym uczuciem, zwłaszcza "Czas na miłość". Kocham ten film i tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  12. O! Na pewno jeżeli będę szukała jakiegoś filmu do obejrzenia to spojrzę na Twoją listę :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam żadnego z wymienionych przez Ciebie filmów, ale tak się składa że właśnie szukam jakichś ciekawych komedii romantycznych ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nietykalnych polecam wszystkim z całego serducha! Co do innych filmów - na pewno skorzystam z Twojej listy :)
    chocabooks :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nie oglądałam żadnego z tych filmów. Dużo do nadrobienia, a że pada cały czas to chętnie posiedzę przed telewizorem :)
    Ja bym poleciła jakiś film przygodowy i "szybki" , żeby się rozbudzić w tej smutnej aurze
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 'Czas na miłość' to naprawdę świetny film, od razu poprawia nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry wybór! Lubię 'Pół żartem, pół serio' i 'Nietykalnych'.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się, ale dodałam bym jeszcze do tego Bez miłości ani słowa :) i w zasadzie parę innych :) Ale Kocha, Lubi, Szanuje moja miłość Emma Stone i Ryan Gosling <3 w Gangster Squad tez wyszli rewelacyjnie. Teraz czekam na nowy film z tą parą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedynym z podanych przez Ciebie, który oglądałam to Nietykalni. Pamiętam byliśmy w trzeciej gimnazjum w Bukowinie na takiej ostatniej klasowej wycieczce i wtedy wieczorem to właśnie oglądaliśmy i pamiętam, że bardzo mi się spodobał. Teraz tak mi się kojarzy z Lou i Willem i aż mi się smutno zrobiło. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Czas na miłość, To właśnie miłośc i Kocha, lubi i szanuje oglądałam ;) Polecić mogłabym większość filmów z Goslingiem. Mi jeszcze bardzo podobało się "Like crazy" ale nie wiem, czy to Twoje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwiebiam "Czas na miłosc" ja moge Ci polecić filmy, które oglądałam milion razy czyli "_Jak ukraść milion dolarow" z Audrey Hepburn oraz "Masz wiadomosc" :D w pochmurne dni lubie ogladac filmy na podstawie ksiazek Agathy Christie i seriale kostiumowe BBC wtedy czuje sie jak w Angli nie tylko ze względu na pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. "Nietykalni" to rewelacyjny film. Również go polecam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pół żartem, pół serio oglądałam już wiele razy i ten film naprawdę mi się nie nudzi! Ma w sobie ducha tamtych lat 😉
    Nietykalnych jak dotąd widziałam tylko raz, ale napewno na tym się nie skończy. To rewelacja, kocham, szczerze uśmiecham się na samą myśl o tej historii ❤
    Hm, film na pochmurny dzień.. Przychodzi mi do głowy teraz tylko "Podaj dalej", swoją drogą świetny, jeden z lepszych jakie w życiu widziałam!

    http://zapachstron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam, że oglądałam jedynie "Nietykalnych" i po prostu ich uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.