Co się będzie działo z blogiem przez najbliższe tygodnie?

Nie, nie odchodzę. Ale przez następne dwa, trzy tygodnie będzie mnie tutaj bardzo mało. Napisałam o tym na Facebooku, ale postanowiłam opublikować ten post, aby nikt nie czuł się zdezorientowany. Co się dzieje? Niestety ze względu na sprawy prywatne oraz (głównie) uczelniane jestem zmuszona ograniczyć moją aktywność do końca trzeciego tygodnia września. Przez ten czas pojawi się kilka postów, ale będzie ich naprawdę mało. Mam nadzieję, że po tym czasie przywitacie mnie równo ciepło. I że jakimś cudem nadrobię zaległości na blogach innych...

Przygotowałam krótką rozpiskę tego, co pojawi się przez ten czas na blogu:

  • 02.09 – BOOKHAUL
  • 08.09 – RECENZJA „SZUMOWINY” JORNA LIER HORSTA
  • 13.09 – DLACZEGO WARTO PRZECZYTAĆ „URATUJ MNIE” ANNY BELLON? GARŚĆ CYTATÓW.
  • 16.09 – RECENZJA „URATUJ MNIE” ANNY BELLON
  • 20.09 – TOP 5: KSIĄŻKI, KTÓRYCH NIKT NIE ZNA

Myślę, że data publikacji postów może się zmienić o jeden dzień w przód lub w tył, ale nie przewiduję żadnych utrudnień. Dziękuję za uwagę i trzymajcie za mnie kciuki na kampanii wrześniowej!


***

8 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że wrócisz z tarczą, a nie na tarczy ;) A kciuki oczywiście trzymam.

    I czekam na 20.09, ciekawe czy w zestawieniu znajdzie się coś, co jednak znam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki!!! ^_^ ^_^ ^_^
    Jestem strasznie ciekawa tej topki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem bardzo ciekawa top 5! :D Szkoda, że Cię nie będzie, ale jestem pewna, że jak wrócisz, to z pełną parą :33
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy, a Ty wrócisz do nas szczęśliwa! Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy czasem musi postawić na życie prywatne. Ja też przez lato nie miałam czasu na bloga, ale już wracam więc i tobie życzę załatwienia wszystkich spraw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótka przerwa od blogowania przynosi wręcz pozytywne skutki. Na cały lipiec odpuściłem sobie blog i myślę, że była to dobra decyzja (choć nie do końca planowana :P). Wróciłem z nową energią i pomysłami :) Oby i z Tobą tak było. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam mocno kciuki czekam na Twój powrót i zapowiadane teksty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy na posty w takim razie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.