Zakupowe szaleństwo, czyli BOOKHAUL 7/2016


Co mogę powiedzieć na wstępie? Tak, jestem winna. Nie, wcale nie żałuję. Książek trochę do mnie (znowu) przybyło, ale na całe szczęście majątku nie wydałam  każda z kupionych książek została dzięki promocjom lub okazjom. Tak więc zapraszam.


Te trzy tytułu to efekty jakże zadowalających promocji na swiatksiazki.pl – o Baśniarzu w cenie 13,99 zł dowiedziałam na którymś z blogów (swoją drogą, promocja na te wszystkie książki nadal trwa). Czytałam o tej książce naprawdę wiele (i dobrego i złego) i chociaż powoli już wyrastam z młodzieżówek to nie mogłam się oprzeć. Tak sobie pomyślałam... przecież jednej książce w paczce będzie samotnie! Dlatego zakupiłam Ósme życie za 27,93 zł oraz Zabić drozda za niecałe 21 zł. Ósme życie rozpoczęłam, a powieść Harper Lee już za mną i jestem jak najbardziej usatysfakcjonowana.

Dwie pierwsze książki z tego stosu są efektem wymiany. Przyznaję, że obydwie są skutkiem poleceń innych blogerów. Rzadko już to robię, ale jak widać zdarza mi się. I chociaż po Wszystko, czego wam nie powiedziałam nie zamierzałam sięgnąć, to powieści w klimatach Ukochanego syna uwielbiam. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. Jest też Pierwsza przychodzi miłość Emily Giffin, którą miałam okazję przeczytać dzięki Wydawnictwu Otwartemu. Recenzja klik.


Te trzy książki są zupełnie świeżutkie, jeszcze z dzisiaj. Dwie pierwsze zakupiłam na dadada.pl  Dzieci gniewu w cenie 10 zł, oraz dla towarzystwa Dziewczynę z sąsiedztwa, którą chciałam przeczytać od bardzo dawna. Podobno to bardzo wstrząsająca lektura, a takie uwielbiam. Ostatnie dni królika to zakup na empik.com. Miałam do wykorzystania bon na 30 zł, więc go zrealizowałam. Oby dostarczyła mi wiele emocji.


***

Znaleźliście coś dla siebie? Za którą z tych książek powinnam najpierw się zabrać?

30 komentarzy:

  1. Ja od jakiegoś czasu poluję na "Zabić Drozda"
    Chociaż... wszystkie tytuły wyglądają zachęcająco ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie ostrzę zęby na "Zabić drozda". :)
    Polecam "Ostatnie dni Królika" - lekko przygnębiająca, ale jednocześnie pozytywna opowieść.

    Pozdrawiam,
    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Królika miałam okazję czytać, nietypowa, ale naprawdę ładna historia...Ósme życie za to chętnie bym podebrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właściwie wszystkie z Twojego stosiku chciałabym przeczytać. Szczególnie "Ósme życie".

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne stosy! "Zabić drozda", "Wszystko, czego wam nie powiedziałam" i "Dzieci gniewu" znam i bardzo mi się podobały:) Zwłaszcza powieść Lee jest wspaniała. Podebralabym "Ósme życie" i "Dziewczynę z sąsiedztwa" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Ostatnie dni Królika"! "Ostatnie dni Królika"! I raz jeszcze (na wszelki wypadek, żeby Ci nie umknęło :D ) - "Ostatnie dni Królika" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że żadnej z tych książek nie czytałam, ale większość z nich mam w planach ;) Naprawdę świetnie wydane pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Dziewczynę z sąsiedztwa" i przyznaję, to naprawdę przerażająca książka, która siada na psychice, więc do najlżejszych nie należy. Wstrząsające jest szczególnie to, że oparta na prawdziwej historii... Co do reszty, to nie miałam przyjemności czytać, choć czaję się na niektóre tytuły, szczególnie na "Zabić drozda" i "Ostatnie dni Królika". Wspaniały stosik - nie ma co, promocjom nie da się oprzeć :D
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ósme życie" mnie ciekawi, podobno bardzo dobra książka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu zdobyć Zabić drozda i przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zdobycze. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam jedynie ''Baśniarza'' i historia opowiedziana w tej powieści bardzo mnie poruszyła. Zazdroszczę natomiast ''Ósmego życia'' i ''Zabić drozda'' - już od jakiegoś czasu chcę je przeczytać, ale zawsze zamawiam coś innego!
    Życzę miłej lektury i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę bardzo "Zabić drozda" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem książki "Ostatnie dni królika".
    Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książki, które wymieniłaś, są mi totalnie nieznajome, ale cieszy mnie to. Dzięki temu i twoim recenzjom będę miała okazje poznać nowe tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdobycze...pozazdrościć! Ja poluję ostatnio na ,,Ósme życie"...ale również bardzo chciałabym przeczytać ,,Ostatnie dni królika". Ale w lipcu dużo już kupiłam...i teraz muszę niestety oszczędzać :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Również czytałam Zabić drozda ostatnio i pozytywnie mnie zaskoczyła ta lektura.
    Ostatnie dni Królika na pewno dostarczą Ci wielu emocji i to skrajnych.
    Ja w lipcu "oszczędzałam" a dziś dostałam od mojej kochanej rodzinki książkę Jedyny pirat na imprezie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. "Zabić drozda" bym Ci podebrała, bo ta książka ostatnio za mną chodzi ;)
    Świetny stosik :D Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. "Ostatnie dni królika" to książka, która całkowicie miażdży umysł i serce! Jedna z najcudowniejszych powieści, jakie kiedykolwiek czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  20. ,,Zabić drozda" bym Ci podkradła :) Żałuję, że jeszcze nic nie czytałam z Twojego stosiku... Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zabić drozda czeka u mnie na swoją kolej i jestem bardzo ciekawa, jak mi się spodoba :). Z Twojego stosu czytałam Baśniarza i jest to bardzo specyficzna książka - dość smutna i melancholijna, napisana bardzo specyficznym stylem, ale mimo to podobała mi się. Miałam do niej mnóstwo zastrzeżeń podczas czytania, a jednak było coś takiego w tych ostatnich stronach, co sprawiło, że prawie wszystko wyleciało mi z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią przygarnęłabym wszystkie tytuły, ale najbardziej ciekawi mnie "Ósme życie". Mojej koleżance bardzo się podobała ta książka, więc może i mi by się spodobała.
    Życzę miłych chwil przy czytaniu! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  23. "Zabić drozda" uwielbiam! A na "Ósme życie" właśnie trochę poluję i teraz zajrzałam na tę promocję. Chyba nie pozostaje mi nic innego jak się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam dziewczynę z sąsiedztwa!! Bardzo ciekawa historia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja z chęcią przeczytałabym "Wszystko, czego wam nie powiedziałam", ale to również ze względu na wiele bardzo dobrych recenzji i poleceń blogerów. "Zabić drozda" mam jeszcze w planach, ponieważ chcę zabrać się kiedyś za klasykę, wstyd nie czytać niektórych pozycji :)
    "Pierwsza przychodzi miłość"- w planach mam wszystkie książki tej autorki, więc tą zapewne również. Na razie jestem tylko po lekturze "Coś pożyczonego", więc daleka droga przede mną do tej lektury.
    Pozostałych nie czytałam, ale zaraz sprawdzę czy coś by mnie jeszcze zainteresowało. Ogólnie to bardzo fajny stosik, myślę, że świat jest w stanie Ci go wybaczyć :P


    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym przeczytała Ostatnie dni królika. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Och, jak ja dobrze znam ten problem - prawie zawsze ulegnę promocji na książki! Tutaj trzeba bardzo silniej woli - szczególnie przy takich promocjach ;)
    Z prezentowanych czytałam "Baśniarza" i powiem jedno: mocno nastawiona się czytelnik na magiczny realizm taki troszkę, a tutaj bum! Tak na zakończenie - więc przygotuj się mentalnie już teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. "Ostatnie dni Królika" oraz "Zabić drozda" to powieści, które wydają się być niemal klasykami, dlatego bardzo chcę je przeczytać. A "Wszystko, czego wam nie powiedziałam" czeka już na czytniku. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.