ZAPOWIEDŹ: „Jak powietrze” Agata Czykierda-Grabowska

PIERWSZA POLSKA POWIEŚĆ NEW ADULT


Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z zapowiedzią naprawdę wyjątkowej książki. Do jej premiery jeszcze miesiąc, ale nie zdziwcie się jeśli będzie dość często pojawiać się na blogu oraz na fanpage'u. Wraz z wieloma innymi blogerami zostałam ambasadorką książki i z tego powodu nie dam moim czytelnikom spokoju! O czym jest książka i dlaczego jest taka wyjątkowa? Zapraszam do krótkich informacji na jej temat, a za niedługo możecie spodziewać się recenzji.

Autor: Agata Czykierda-Grabowska
Tytuł: Ja powietrze
Wydawnictwo: OMG Books
Ilość stron: 512
Data premiery: 20.07.16

Opis: Zwykła dziewczyna, zwykły chłopak, niezwykła miłość.
Pierwsza polska powieść new adult!

Niektórym może się wydawać, że Oliwii niczego nie brakuje – przystojny chłopak, świetne studia, wieczory spędzane w warszawskich klubach. Ale gdy los stawia na jej drodze Dominika, w jego bursztynowych oczach dziewczyna dostrzega coś, czego nie dał jej wcześniej nikt inny.
Dominik mieszka w obskurnej kamienicy na Pradze i musi zajmować się młodszym rodzeństwem. W jego życiu nie ma miejsca na rozrywki ani nawet na marzenia.

Choć pochodzą z dwóch różnych światów, wkrótce okazuje się, że nie mogą bez siebie żyć. On przynosi jej długo oczekiwany spokój, ona jest dla niego jak powietrze. Ale czy taka miłość ma szanse przetrwać? Czy Dominik potrafi odciąć się od bolesnej przeszłości? Czy da się żyć bez powietrza?


Książkę możecie zamówić na Empiku lub klikając bezpośrednio w ten link:

13 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że miło spędzę przy niej czas:)
    Pozdrawiam i gratuluję patronatu!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem jej ambasadorką, więc wprost nie mogę doczekać się jej lektury :D Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej książce i przyznam szczerze, że jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zapowiada się bardzo ciekawie. Z chęcią ją przeczytam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no! Zapowiada się coś naprawdę ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu widać, że to NA... Zasadniczo stronię od tego gatunku, ale ponieważ to polska książka to być może się na nią skuszę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam NA, ale po polskich autorów sięgam rzadko, więc mam mieszane uczucia... Ale może akurat się skuszę. ;)

    /recenzje-koneko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zostania ambasadorką tej powieści :D Zapowiada się ona całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa propozycja do czytania ;) Gratuluję ambasadorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna okładka, jednak nie wiem, czy sięgnę po tę książkę. Mam bardzo mieszane uczucia co do NA i sięgam po nie dość rzadko, choć dla polskiej autorki może zrobię wyjątek ;)

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się zapowiada!
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.