Zakupowe szaleństwo, czyli BOOKHAUL 6/2016

Od jakiegoś czasu staram się nie robić większych zakupów książkowych, ale ten post jest dowodem na to, że jakieś książki jednak zajęły puste miejsca w mojej biblioteczce. Większość z tych książek to efekty wymiany oraz egzemplarze recenzenckie, więc aż tak bardzo nie uległam zakupom. W tym poście jest chyba najmniejsza ilość książek w historii bloga, które zakupiłam sama. Mogę być przynajmniej odrobinę z siebie dumna!


***


Promyczek oraz Listy niezapomniane zakupiłam na stronie Matrasa z obniżką 40%. Do przeczytania obydwóch tytułów zachęciły mnie przede wszystkim dość pozytywne recenzje innych blogerów. Wyznania gejszy w przepięknym wydaniu udało mi się zakupić na swiatksiazki.pl również z 40% zniżką. Oraz niesamowicie wydana Droga do domu, którą aktualnie czytam zakupiłam w Matrasie z taką samą zniżką. Facecje, które już zdążyły mi dostarczyć wiele śmiechu udało mi się dorwać za 9,90 zł już z przesyłką na stronie znak.com.pl





Fobosa (recenzja) oraz Pandorę (recenzja) otrzymałam od Wydawnictwa Otwartego i obydwie były naprawdę dobre. Szczególnie polecam Pandorę, która za niedługo będzie miała swój film! Od wydawnictwa MUZA S.A otrzymałam Przekroczyć granice, której recenzja już jest napisana, czeka na publikację, więc na razie nic wam nie zdradzę. Jest też Japoński kochanek (recenzja), który okazał się naprawdę magiczną powieścią oraz Miłość i kłamstwa Cecelii Ahern, których lektura jest jeszcze przede mną. Na koniec jeszcze pierwszy tom Alicji w krainie czasów (recenzja), którą dostałam od autorki i można wygrać w konkursie na blogu (konkurs).




Ostatni stosik to książki, które przyszły do mnie z wymiany. Wszystkie jasne miejsca, o których ostatnio coś ucichło, Awaria małżeńska, która mam nadzieję, że mnie rozbawi do łez oraz Stinger. Żądło namiętności – to książki z wymienialni na Facebooku. Tego ostatniego tytułu się obawiam, ponieważ czytałam Bez słów i niestety mocno mnie rozczarowało. Szczęście na wagę Agnieszki Olejnik trafiło do mnie dzięki portalowi finta.pl; mam nadzieję, że powieść okaże się jeszcze lepsza od świetnego Zabłądziłam.

***

Za niedługo możecie się spodziewać na blogu planów czytelniczych na lipiec oraz sierpień. Jestem ciekawa, czy spodoba wam się taki cykl i czy chcielibyście go widywać w przyszłości.
Czytaliście którąś z tych książek? A może znaleźliście coś dla siebie?

29 komentarzy:

  1. Świetny stosik. Ja ostatnio przystopowałam trochę z kupowaniem książek, bo zbieram na nieco ważniejsze rzeczy. Czytałam tylko "Przekroczyć granice" i nie spodziewałam się, że tak mi się spodoba :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/06/przekroczyc-granice.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ile tu cudowności! Polecam przede wszystkim "Promyczka", ta książka kompletnie mnie rozwaliła emocjonalnie, jest niesamowita!
    Na cały ostatni stosik mam ochotę, a i na niektóre z drugiego stosu :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same świetne lektury! ;) I parę takich, które z chęcią bym przeczytała, choćby Promyczka czy Fobosa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również sobie kupiłam ,,Promyczek" i liczę, że jak najszybciej się za nią zabiorę. ,,Wyznania gejszy" to bardzo piękna powieść. :) Cudne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik :) Mam ochotę na "Promyczek", "Fobos" i "Przekroczyć granice". Reszta też jest ciekawa, jednak to do tych trzech ciągnie mnie najbardziej.

    Pozdrawiam serdecznie ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga do domu... aż się nie mogę doczekać aż przeczytam :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bogato :D Kilka książek z chęcią bym zobaczyła u siebie na półce ;) Najbardziej kusi mnie "Promyczek", bo tyle dobrych recenzji czytałam, że żal się nie zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Promyczek oraz Miłość i kłamstwa mam już za sobą, obie naprawdę mi się podobały - jednak ta pierwsza trochę bardziej ;) Zazdroszczę takiego zakupowego szaleństwa! Sama bardzo chciałabym sobie teraz na takie pozwolić, cóż, może w przyszłym miesiącu :D
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  9. Promyczek, polecam, Kim Holden to czarodziejka słów. Mnie zawładnęła swoimi mocami :)Fobos czeka na przeczytanie, ale mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

    reviewjunkiebooks.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetne zdobycze, ale ty już o tym doskonale wiesz. Mam w planach kilka z tych książek, Promyczek... no cóż, recenzję dodam za jakiś czas, na chwilę obecną najbardziej chciałabym przeczytać Drogę do domu ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Promyczek <3 To właśnie moje plany na lipiec:) Japoński kochanek bardzo przypadł mi do gustu, a Fobos przeczytam niedługo w ramach book toura:)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Promyczek" to niesamowita i szalenie wzruszająca powieść. "Wszystkie jasne miejsca" też mi się podobały. "Wyznania gejszy" chętnie bym Ci podkradła :) Czekam na recenzję "Przekroczyć granicę" :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak bardzo chcę już Promyczka! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik. Promyczka gorąco polecam, ale ostrzegam, bo złamie ci serce. Co do Fobosu to mam nadzieję, że nie przyjdzie nam długo czekać na kontynuację. Pandore mam w placach, ale trochę się jej obawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny Book Haul! <3 Przeczytałam już "Stingera" oraz "Przekroczyć granice" i obie książki bardzo mi się podobały. <3 A "Promyczek" właśnie do mnie wędruje. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Listy niezapomniane" to naprawdę świetna lektura, a w dodatku jak wydana! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Promyczka" będę czytała. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  18. Promyczek, Przekroczyć Granicę, Awarię małżeńską chciałabym przeczytać. A tak poza tym, to piękne pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Twojego stosika najbardziej kuszą mnie "Pandora" oraz "Fobos", chociaż z tym ostatnim wciąż się waham, czy na pewno jest książką dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  20. O "Fobosie" słyszałam i czekam na recenzję, jestem bardzo ciekawa :D
    Okładka fajna, pomysł- powiedzmy, że oryginalny, no i jest tak wszędzie rozsławiana i chwalona... Przeczytam najpewno, bez względu na recenzje w internecie, ale jestem bardzo ciekawa Twojefo zdania :)
    Pozdrawiam!
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja Fobosa już od dawna jest na blogu, była zresztą opublikowana przedpremierowo, więc zapraszam :)

      Usuń
  21. Istne szaleństwo! :) Wyznania gejszy już czytałam i jest to cudowna lektura. W swojej kolekcji mam również Promyczka, ale ten czeka na swoją kolej na półce ;) Gratuluję upolowania tylu książek :)
    http://books-by-dzoana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. "Fobosa" trochę Ci zazdroszczę, bo sama chętnie bym przeczytała. Ale to kiedyś... Za to "Wyznania gejszy" są jedną z moich ulubionych książek. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały stos książek! ^_^ Piękne zdobycze <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję stosów :D Sama chcę w końcu dorwać Promyczka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak przejrzałam te tytuły i chyba najbardziej trafiły do mnie te otrzymane do recenzji - dobrze wybierasz :) Jestem ciekawa "Przekroczyć granicę". Mam nadzieję, że szybko doczekam się tej recenzji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pandora, Fobos... Tyle cudeniek! Piękne stosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ogromnie ciekawy Drogi do domu. Na dniach się za nią zabieram i coś czuję, że to będzie coś naprawdę dobrego. Fobosa czytałem i muszę przyznać, że pozytywnie mnie ta książka zaskoczyła, choć oczywiście nie jest to literatura wysokich lotów. Intryguje mnie też Pandora, jednak ciągle nie mogę się do niej jakoś przekonać... Mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać przed filmem ;)
    http://mybooktown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Promyczek podobno rozbija ludzi na kawałki, więc jestem bardzo ciekawa Twojej opinii...
    A ja dzisiaj zamówiłam kolejne książki. Jestem chora umysłowo xD
    Pozdrawiam Cię gorąco i zapraszam do mnie na nową recenzję,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.