Zakupowe szaleństwo, czyli BOOKHAUL 5/2016


Cześć! Nie sądziłam, że pojawię się z bookhaulem tak prędko, ale oto i jestem. Trochę zakupów, trochę wymian... i co raz więcej książek do przeczytania!


~*~

W ostatnich tygodniach mniej się wymieniałam, ale jestem bardzo zadowolona. Dwa tytuły trafiły do mnie dzięki grupie na Facebooku: Lawendowy pokój Niny George, który już od dawna chciałam przeczytać oraz Nie zmienił się tylko blond Agaty Przybyłek, z którym wiążę wiele oczekiwań w postaci dużej ilości śmiechu.

Niedawno poznałam portal finta.pl i dzięki niemu trafiła do mnie gorąca nowość – Układ Elle Kennedy.


Tydzień temu skusiłam się też na mniejsze zakupy na nieprzeczytane.pl Kiedy na mnie patrzysz Agaty Czykierdy-Grabowskiej i Fatum i furia Lauren Groff to tytuły, które interesowały mnie od bardzo dawna. Dwie pozostałe książki już przeczytałam. Dziewczyna z pomarańczami Jostein Gaarder okazała się niezwykle osobliwą i refleksyjną lekturą; jej recenzję możecie przeczytać tutaj.

Natomiast Chcę cię usłyszeć Diane Chamberlain zrobiło na mnie niesamowite wrażenie i nie mogę się doczekać, aż podzielę się z wami moimi odczuciami.

Tutaj kilka książek, o których wspominałam już na fanpage'u na Facebooku. Wszystkie zakupiłam na stronie internetowej Empiku w zaskakująco niskich cenach.

Byliśmy łgarzami E. Lockhart oraz Dawca Loisa Lowry'ego z literatury młodzieżowej, polski kryminał Zygmunta Miłoszewskiego Uwikłanie i właśnie czytane przeze mnie Drzewo migdałowe Michelle Cohen Coransanti.



Na zakończenie tylko dwie książki. Jedna to Ugly love Colleen Hoover zakupiona premierowo na swiatksiazki.pl; chciałam mieć ją wcześniej, żeby otrzymać autograf od autorki. Na całe szczęście się udało!

Druga książka to egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Smak słowa – Ślepy trop Jorna Lier Horsta. Tyle się o autorze nasłuchałam dobrego, więc jestem ciekawa, czy i mnie jego książka przypadnie do gustu.



~*~

Postanowiłam zmienić formę publikowanych na blogu bookhaulów i mam nadzieję, że się wam spodoba. Tradcyjnie zapytam – czy czytaliście którąś z tych książek? Co polecacie?

30 komentarzy:

  1. Ile ciekawych tytułów! :) Ja z przyjemnością przeczytałabym "Dawcę" i "Drzewo migdałowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko "Układ" i choć czytało się przyjemnie to spodziewałam się czegoś lepszego :)
    Za to bardzo Ci zazdroszczę "Ugly love", mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się ją zdobyć! ;)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pierwszego Twojego zdjęcia, czytałam Lawendowy pokój i mogę Ci go spokojnie polecić! Tak jak i drugą powieść autorki - Księżyc nad Bretanią, mam swój własny egzemplarz, wraz z autografem ♥ Układ ma moja koleżanka z klasy, więc za jakiś czas na pewno ją przeczytam. :) Co do powieści Agaty Przybyłek, również jestem bardzo ciekawa, jakiej dawki śmiechu mi dostarczy. Chociaż ostatnio czytałam bardzo negatywną recenzję. Dziewczyna z pomarańczami - wiesz, że uwielbiam i mam zamiar do niej wrócić. :) Jestem też ciekawa Chcę się usłyszeć, Byliśmy łgarzami no i Ugly love. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masa świetnych tytułów! Najbardziej jestem ciekawa Ugly love i Układu, muszę wreszcie zdobyć te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie tylko Ślepy trop, ale cieszę się, że nie tylko do mnie przybyło sporo nowych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko "Chcę cię usłyszeć". Jestem wielką fanką Chamberlain i cieszę się, że wróciła do nas z dobrą książką (poprzednio wydany w Polsce "Dar morza" był szokująco słaby). Jeśli jeszcze nie czytałaś to gorąco polecam Ci "Tajemnicę Noelle", "W słusznej sprawie" i "Zatokę o północy" - to moim zdaniem jej najlepsze powieści ;)
    Bardzo chcę przeczytać "Fatum i furię", ciekawi mnie czy faktycznie jest tak dobra jak o niej mówią.
    Na "Ugly love" czekam, więc niedługo będę mogła powiedzieć,że i to czytałam. Lubię Hoover i liczę na to,że i tym razem mnie nie zawiedzie.

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd Ty masz tyle pieniędzy, co? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki pracy i wyrzeczeniom w postaci rezygnacji z kupna czegoś "praktycznego", czyli np. ubrania, haha :D

      Usuń
  8. Czytałam Ugly love i polecam z całego serduszka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Same świetne pozycje. Pięknie się prezentuje Twój stos. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale poważnie zastanawiam się nad "Ugly love" ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo cudnych zdobyczy! Zazdroszczę "Dawcy", "Byliśmy łgarzami", "Fatum i furii", "Lawendowego pokoju" i przede wszystkim "Ugly Love" z autografem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta forma ❤
    Żadnej książki nie czytałam :( Ale czekam na recenzje ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Lawendowy pokój i Byliśmy łgarzami - to książki, na które poluję już od tak dawna. Zawsze jednak wybieram pozycje bardziej upragnione. Zawsze się coś takiego znajdzie, a to mi się jakaś przypomni przy składaniu zamówienia, a tu premiera książki mojego ulubionego autora, a tu, a tam i...koniec końców wybieram coś innego. Chyba muszę się zmobilizować, bo mnie zazdrość zżera jak widzę jak pięknie się na Twoich zdjęciach prezentują :)

    Pozdrawiam oraz życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pozycje, których można tylko pozazdrościć! Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Lawendowy pokój" mam od dawna w planach. Życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Układ" mam już za sobą, "Fatum i furia" czeka w czytniku, a "Ugly love" wczoraj zamówiłam i wyczekuje przesyłki :)
    Życzę przyjemnej lektury. Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę szybko nadrobić zaległości w lekturze książek Coollen Hoover :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lawendowy pokój od dawna chcę przeczytać, a Ugly love codziennie mi się gdzies przewija, i mam na nią równie wielką ochotę! ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Ugly love" to takie cudo, że brak słów! <3 A "Układ" jest już w drodze do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromnie zazdroszczę "Fatum i furia" *_* "Lawendowy pokój" mam i ja :)

    Pozdrawiam
    Książki - inna rzeczywistość

    OdpowiedzUsuń
  21. Układ już czeka na swoją kolej. "Nie zmienił się tylko blond" to dobry debiut, lekka czytaninka, mnie się podobała. Moje Ugly Love jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnóstwo ciekawych tytułów, czekam na recenzje!:)

    Pozdrawiam
    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Trudno wybrać książki, które interesują mnie najbardziej, bo większość chciałabym przeczytać. W pierwszej kolejności zdecydowałabym się na Miłoszewskiego, Horsta i Colleen Hoover. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę "Dawcy" i "Lawendowego pokoju" - marzę o tych książkach. :) Na mnie czeka "Ugly Love", za które wkrótce się zabiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudowności! Ugly Love także czeka już na mojej półeczce i spogląda, aż po nie sięgnę.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdobycze. Gratuluję. Ja mam w planach Ugly love.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tych książek czytałam tylko "Byliśmy łgarzami" i niestety nie przypadła mi do gustu. Zazdroszczę "Ugly love", sama koniecznie muszę sięgnąć po tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam "Lawendy pokoj", który okazał się wielkim rozczarowaniem. W swoich zasobach posiadam też "Drzewko migdałowe", póki co zetknęłam się jedynie z jego dobrymi recenzjami, mam nadzieję, że i mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.