Zakupowe szaleństwo, czyli BOOKHAUL 4/2016

Miałam nie kupować książek, miałam się nie wymieniać. A jednak jakimś sposobem moja półka powiększyła się o czternaście tytułów. Wytrwałam w swoich postanowieniach tylko w połowie. Nie zrobiłam nie wiadomo, jak ogromnych zakupów i wszystkie książki dorwałam na promocjach. Dodatkowo otrzymałam jeszcze kilka egzemplarzy recenzenckich. Nie będę się już może tłumaczyć tylko pokażę zdobycze...


Grzegorz Kalinowski Śmierć frajerom - Egzemplarz recenzencki od Business&Culture
Grzegorz Kalinowski Śmierć frajerom. Złota maska - jw.
Mia Sheridan Bez słów - Zakup własny, promocja na Znaku
Morgan Matson Lato drugiej szansy - Wymiana
Emma Donoghue Pokój - Zakup własny, promocja na swiatksiazki.pl, 20 zł
Sarah Jio Jeżynowa zima - Zakup własny, promocja na Znaku
Rainbow Rowell Linia serc - Wymiana
Sarah Jio Dom na plaży - Zakup własny, promocja na Znaku
Patrycja Pielica Ritterowie Egzemplarz recenzencki od Business&Culture
Sofia Caspari W krainie kolibrów - Książka z Klubu Kobiecym Okiem
Jenny Han Do wszystkich chłopców, których kochałam - Wymiana
Victoria Aveyard Czerwona królowa - Zakup własny, znaleziona za 20 zł na olx.pl
Rainbow Rowell Fangirl - Wymiana
Ed Sheeran, Philip Butah Graficzna podróż - Wymiana

~*~

Czytaliście którąś z tych książek?

46 komentarzy:

  1. Niestety żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, choć coś bym tu dla siebie na pewno wybrała.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko Fangirl z tego stosiku, a prze de mną stoją i czekają na swoją kolej takie książki ajak "linia serc", "Czerwona Królowa" czy książki S. Caspari i Jenny Han

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego czytałam tylko "Fangirl", a "Czerwona królowa" czeka już na mojej półce i jak skończę "Czy wspominałam, że cię kocham?" to zdecydowanie zabiorę się właśnie za nią :) No i oczywiście gratuluje tego stosiku, do mnie przybyło aż dziewięć książek <3
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci polecam "Lato drugiej szansy"-przepiękna opowieść o przyjaźni, miłości i stracie <3
    Natomiast na wiele emocji liczę przy czytaniu "Bez słów", na które miałam ochotę już od dawna i tak strasznie ucieszyłam się na wieść, że zostanie wydane u nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam podobne założenie, a wyszło dokładnie tak samo. :D Korci mnie "Czerwona królowa". :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, nie czytałam żadnej z wymienionych książek, ale kilka z nich mam na swojej liście. ;)

    Pozdrawiam,
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona królowa! *o*
    Uwielbiam tę książkę <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Fangirl" Rowell i "Czerwoną królową" Aveyard. Pierwsza z tych książek mocno mnie zawiodła, byłam ciekawa jak autorka ukaże fan fiction, ale bohaterowie w tej powieści strasznie mnie irytowali, szczególnie Cath! Co do drugiej książki, to pochłonęłam ją w kilka godzin i chciałam więcej :D Lekka, fajna i przyjemnie się ją czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej z powyższych nie mam, ale parę z nich jest na półce "Chcę przeczytać" :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę "Bez słów", ale niesamowicie polecam Ci "W krainie kolibrów" - niesamowita, bardzo poruszająca powieść. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam tylko ''Fangirl''.Bardzo mnie ciągnie do ''Pokój''. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwie pierwsze pozycje czekają i u mnie na półeczce... bardzo zazdroszczę książki "Pokój" :)
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym miesiącu też miałam się ograniczyć i też nie wyszło. Trochę kupiłam, kilka recenzenckich i kilka z wymian echh tylko czasu jakby za mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja to znam ;) Mam milion nie przeczytanych książek na półce, ale kupię więcej, bo kto zabroni? Niestety, potem cierpi portfel :D Czytałam Czerwoną królową i, że tak powiem: tyłka nie urywa, ale jest to całkiem niezła książka. Gorzej z kontynuacją :( Ostatnio też kupiłam całą trylogię Sofi Caspari, mam nadzieję, że mi się spodoba :) Pozdrawiam gorąco ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ALEE Ci zazdroszczę! Przepiękne nowości, w szczególność zazdroszczę "Bez słów" i "Lato drugiej szansy".

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chciała przeczytać "Bez słów". Zwykle jak postanawiam sobie, że w danym miesiącu niczego nie kupię, to wytrzymuję do połowy miesiąca, a potem zawsze mnie coś kusi...

    OdpowiedzUsuń
  17. FanGirl bardzo mnie rozczarowało, o Czerwonej Królowej krążą już legendy :D zaś Linia serc czeka na półce - oby się nie okazała tak słaba jak Fan, ale przyjemna jak Eleonora&Park :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zawsze planuję, że nic więcej nie kupię, a kończy się jak zawsze :D Wiele książek kupiłaś w promocji, a to przecież oszczędność, nie? :D
    Czytałam tylko "Lato drugiej szansy" (które swoją drogą recenzowałam na blogu ;) ). Ostrzę sobie zęby na "Bez słów", a "Fangirl" mam na półce od chyba roku. Dodam, że nieprzeczytane...:D
    Pozdrawiam,
    Paulina z Półka na książki

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w swoim postanowieniu nie kupowania książek wytrzymałam. Sama zakupiłam tylko jedną pozycję przez cały miesiąc. Mimo to moja półka i tak się powiększyła o kilkanaście tytułów. Z twoich posiadam tylko "W krainie kolibrów" również z Klubu Książki Kobiecym Okiem, tylko ja wygrałam w konkursie całą serię :) No i teraz czekam aż przyjdzie do mnie "Bez słów", bo mam tak dobrego chłopaka, że mi ją kupił. Muszę tylko poczekać jeszcze dwa dni aż mi ją wyślą. Poza tym chciałabym z twoich zdobyczy książki "Linia serc", "Fangirl" oraz "Ed Sheeran, Philip Butah Graficzna podróż" :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie czytałam jeszcze żadnej z tych pozycji, acz bardzo chciałabym sięgnąć po "Fangirl", "Czerwoną królową" oraz po "W krainie kolibrów".
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania!
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  21. Książek chyba nie da się nie kupować :)) "Lato drugiej szansy" i "Fangirl" czytałam i polecam, natomiast "Czerwona królowa" to raczej rozczarowanie. Zazdroszczę "Bez słów" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama zawsze mam podobnie - postanowienia postanowieniami, a rzeczywistość zawsze inna. Sama w tym miesiącu zastanawiałam się "czy będzie stosik", a tu jakoś tak, na sam koniec zebrała się kupka książek... Skąd? Sama nie wiem... Z Twoich zdobyczy nie czytałam nic, więc tym bardziej czekam na recenzje ;)

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  23. "Jeżynowa zima" czeka u mnie na półce na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Lato drugiej szansy" to jedna z moich ulubionych książek, jednak niestety nie mam swojego egzemplarza :C
    "Czerwona królowa" to największe rozczarowanie mojego życia, a "Fangirl" jest słabą powieścią, też mnie rozczarowała. Polecam również "Do wszystkich chłopców, których kochałam". Bardzo prawdziwa i pełna ciepła książka. Ciekawa jestem z kim główna bohaterka wyląduje na samym końcu, chyba muszę wreszcie zabrać się za drugą część :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tych książek czytałam tylko "Czerwoną królową" i niezbyt przypadła mi do gustu. Była bardzo przewidywalna i raczej niczym mnie nie zaskoczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam tylko "Fangirl". "Linię serc", "W krainie kolibrów" i "Czerwoną królową" planuję przeczytać. Świetny stosik!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi zdecydowanie wychodzi niekupowanie, ale niewymienianie się już nie bardzo ;)
    Widzę kilka perełek, które też chętnie zobaczyłabym na swojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic nie czytałam, chciałabym poznać "Śmierć frajerom" :) Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznaję bez bicia, że nie czytałam żadnej :D Ale kilka mam na swojej liście, m.in. "Pokój" (to obowiązkowo!!!), "Fangirl" czy "Bez słów". Tak czy siak książki pięknie się prezentują. Chyba nie da się czasem ograniczyć zdobywania kolejnych pozycji, zwłaszcza jeśli kuszą promocje i oferty wymiany... Ja na szczęście, pomijając egzemplarze recenzenckie, od jakichś 2 miesięcy nie powiększyłam biblioteczki o żaden tytuł, więc można powiedzieć, że nieco przystopowałam :D
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie czytałam, żadnej ale myślę że kilka bym sama kupiła bo zaciekawiły mnie. Sama w tym miesiącu kupiłam i wymieniłam trochę. Za niedługo zrobię post, aż się boję ile tego wyjdzie. :)

    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chciałabym przeczytać biografię Eda <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również ostatnio zaopatrzyła się w "Pokój", ale jeszcze nie miała okazji jej przeczytać. Mimo to jestem ogromnie podekscytowana :) Całuski♥

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zaopatrzyłam się w 'Śmierć frajerom'.

    OdpowiedzUsuń
  34. Caspari zazdroszczę najbardziej, mnóstwo dobrego o niej słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytałam książkę Sarah Jio i jak dla mnie to fenomenalna książka. Jestem też w trakcie czytania Graficznej podróży. Mam ochotę na większość pozycji z tego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czerwona królowa jest cudowna :D
    A reszty nie znam :D
    Ale ładnie tego na zbierałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak wiesz, ja też skorzystałam z promocji na Znaku, ale kupiłam 4 książki Sarah Jio. Miałam już w koszyku również "Bez słów", ale bałam się, że przez to mogę dłużej czekać na paczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Im więcej książek tym lepiej he he. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie oglądałam stosika do końca, bo mój wzrok zatrzymał się na powieśći ,,bez słów"... ZAKOCHASZ SIĘ W NIEJ! Nie mogę się doczekać Twojej recenzji... ale czuje, że podzielisz moje zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  40. No pewnie! Czerwona królowa - wyśmienita, ciekawa jestem, jaki jest drugi tom *.* Dom na plaży i Jeżynowa zima - powieści Jio zachwycają i wydaje mi się, że powinny Ci się spodobać. :)I tyle czytałam, recenzje znajdziesz na blogu ;)
    Ale Fangirl również jest na moim stosiku ;) Poza tym zazdroszczę Bez słów <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam autorkę Sarah Jio ♥ Szczególnie polecam "Dom na plaży". Jak dla mnie była to najlepsza pozycja i spędziłam przy niej cudowny czas.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak strasznie Ci zazdroszczę książki "Brak słów", że aż nie potrafię tego ogarnąć słowami. Strasznie chcę ją przeczytać! Cudowny stosik. Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygląda zupełnie jak efekty mojego własnego ograniczania zakupów/zamawiania książek. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Czekam na "Bez słów", także ze znaku. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oho, ciekawe, czy już są recenzje którejś z tych książek... :D Podkradlabym Bez słów 😍

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.