Zakupowe szaleństwo, czyli BOOKHAUL 3/2016

Niedawno kupowałam książki, a w tym miesiącu postanowiłam spróbować wymian książkowych... i skończyłam z jeszcze większym stosem do przeczytania. Poza tym skusiłam się na kilka promocji. Chyba nie będę musiała nic kupować do końca kwietnia, chociaż znając mnie pewnie coś na moich półkach jeszcze się pojawi...


O krok za daleko Abbi Glines - Różne opinie twórczość tej pani zbiera, a ja jestem ciekawa, czy ja ją polubię.

Inne zasady lata Benjamin Alire Saenz - Jeśli śledzicie mojego Facebooka to wiecie, że jest to jedna z lepszych książek, jakie przeczytałam.

Kasacja Remigiusz Mróz - Wszyscy mają Mroza, mam i ja...

Utrata Rachel Van Dyken - Tutaj również przeróżne opinie. Ale kosztowała mnie tylko 10 zł



Lewa stron życia Lisa Genova - Motyl autorki mi się bardzo podobał, więc chciałam przeczytać coś jeszcze

Aplikacja Lauren Miller - Wygrana w konkursie u Majka Bloguje!

Pierwsza na liście Magdalena Witkiewicz - Powoli wchodzę w świat polskich autorek. Czas i na panią Witkiewicz


Endgame. Wezwanie James Frey - Dość popularny tytuł, świetnie wydany. Zobaczymy. Efekt promocji na stronie wydawnictwa SQN.

Czas żniw Samantha Shannon - Nie czytam fantastyki, więc nie wiem, co mi do łba strzeliło... Ale książka od dawna mnie kusiła. Również efekt promocji na stronie wydawnictwa SQN.

Sekrety francuskiej kuchareczki Marie-Morgane Le Moel - Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego, recenzja

Zrób mi jakąś krzywdę Jakub Żulczyk - Zaintrygowała mnie jedna recenzja na czyimś blogu...



Złączeni Carol Cassela - Opinie różne, głównie te złe, ale mnie coś do niej ciągnie...

Więzień labiryntu James Dashner - Muszę się przekonać, o co tyle szumu.

Uwikłani. Pokusa Laurelin Paige - Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego

~*~

Jak widzicie, wydałam niewiele, bo tylko trzy książki z tego stosu zostały zakupione. A mimo wszystko książek jest taka ilość, że nie wiem, kiedy ja to wszystko przeczytam... ;)

Czytaliście coś z tego stosu? Za co powinnam się najpierw zabrać?

44 komentarze:

  1. O kurczę, ile Ty tego masz. :o "Endgame" i "Czas żniw" podkradłabym z czystej ciekawości. Jestem ogromnie ciekawa Twojej opinii o "Kasacji". :D Udanej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Endgame" i "Czas Żniw" czytałam i gorąco polecam. W tę drugą książkę na początku ciężko się wciągnąć, ponieważ autorka wprowadza czytelnika w wykreowany przez siebie świat bez ostrzeżenia, ale około 30-40strony ja już nie mogłam się oderwać. :) A co do kupowania książek - miałam już więcej nie kupować, ale dzisiaj zajrzałam na moment do Tak Czytam i tam była najnowsza powieść Eco po 14 złotych... I jak tu się nie skusić? "Złączeni" - książka fajna, ale musiałam mieć na nią "wenę".

    OdpowiedzUsuń
  3. "O krok za daleko" i "Utrata" już za mną - ciekawe zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ile dobra <3 Zazdroszczę "Pierwszej na liście" :)
    Stos prezentuje się pięknie :)
    Pozdrawiam, Maw-reads

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny stos! Wiele książek baaardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile książków. Na sam widok wypełza mi uśmiech na usta :D
    Najbardziej zazdroszczę "Lustrzanego świata Melody Black".
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym przeczytać Złączeni, lubię takie klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z powyższych czytałam tylko "Aplikację", ale przyznaję, że była rewelacyjna ^^
    Mam zamiar zapoznać się z serią "Endgame", więc czekam na Twoje recenzje ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "O krok za daleko" Fajna seria Abbi Glines ;) Co do powieści Magdaleny Witkiewicz również wartościowa lektura - polecam. ;)
    Zazdroszczę Złączonych i książki Lisy Genovy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O krok za daleko - polecam, mnie sie szybko czytało ;)
    Kasację przeczytałam, ale Zaginięcie nadal czeka na swoją kolej (w marcu wychodzi Rewizja;) )
    Tak jak i Czas żniw i Endgame :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze wspominam "Inne zasady lata". Chętnie zapoznam się z recenzjami powieści, których jeszcze nie czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Czas zniż" znajduje się w mojej bibliotece, więc jeśli ci się spodoba samanpo nią sięgnę ;) Natomiast "Endgame" i "Kasację" z chęcią podkradnę z Twojego stosika :D zapraszam na konkurs z nagrodą u mnie na blogu ❤️

    Pozdrawiam, Maniaczka książek'
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak patrzę na te zdjęcia i nie wiem,czego bardziej Ci zazdroszczę :D Chyba jednak każdej z tych książek,dlatego gratuluję ich posiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiele dobroci!mnie było dane przeczytać tylko ,,Czas żniw".Akcja dosyć wolno się rozwija,ale książka i jej koncepcja mają potencjał!

    udanego i pełnego książek marca! 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Na książkę "Złączeni" Carol Cassela poluję od niedawna :) coś mnie do niej ciągnie, ale nie mam pojęcia co. Porwałabym Ci kilka książek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam "Kasację" i mam w planach "Czas żniw" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście sporo ci się tego uzbierało :) Cudne stosiki! Powodzenia z przeczytaniem wszystkich tych cudeniek <3

    OdpowiedzUsuń
  18. No rzeczywiście zaszalałaś! :D
    Ja myślę nad wymianami książek, ale strasznie szkoda jest mi je oddawać i sama nie wiem...taki wielki sentyment! ;)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/02/collide.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgaduję, że "Utrata" z dadada.pl? :) Też kupiłam i czekam na przesyłkę :)"Lewa strona życia" podobała mi się chyba bardziej niż "Motyl", ciekawa jestem Twojej opinii ;)
    Trzymaj się,
    naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale stosisko:) Super! Czytałam Utratę, fajne, ale strasznie naiwne. Czytałam też Pierwszą na liście i bardzo byłam z lektury zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same perełki, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile apetycznych nowości! :) Chętnie podkradłabym "Lustrzany świat Melody Black". :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam tylko "Endgame" i "Uwikłanych" ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zacznij od "Utraty"! Moja koleżanka jest zachwycona tą serią, więc też chciałabym ją przeczytać, ale potrzebuję do tego jeszcze kilka innych opinii ;) cudowne stosisko uzbierałaś ♥♥

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  25. Wiele z tych książek posiadam. <3 "Czas żniw", "Kasację", "Uwikłanych" i "Więźnia Labiryntu" totalnie Ci polecam!

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja się nie umiem bawić w wymianki - oddaję tylko podwójne książki, tych mam niewiele, no i jakoś zawsze wydaje mi się, że słabe. :( Ale Twoje nabytki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasacja jest piękna! Utrata jest dobra, ale czegoś w niej brakuje, Endgame świetne, aplikacja też bardzo dobra!
    Świetny dobór lektur, czekam na Twoje recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Książek nigdy za dużo, nawet jak już nie mieszczą się na półkach :) Jestem bardzo ciekawa powieści "Lustrzany świat Melody Black" i książki Żulczyka - nie znam jeszcze jego twórczości, a jak na razie czytałam o nim same dobre opinie.
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wystarczyło, żebym zobaczyła u Ciebie Kasację i od razu włączył mi się tryb "jej, jaka szczęściara" :D Zazdroszczę Ci tego, że lektura jeszcze przed Tobą, bo jest genialna, genialna i jeszcze raz genialna i z ogromną przyjemnością przeczytałabym ją jeszcze raz, nie znając zakończenia.
    Utratę również gorąco polecam!
    Reszty nie czytałam, ale życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Inne zasady lata chętnie bym przeczytała. Gdzieś obiło mi się o uszy, że autor pracuje nad kontynuacją, więc to dodatkowa motywacja.

    OdpowiedzUsuń
  31. Żulczyka też chciałam przeczytać, a na Pokusę też się już od jakiegoś czasu czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią przeczytam recenzję Uwikłanych oraz Złączonych :) Dodaję do obserwowanych.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja zazdroszczę, bo moja półka z nowościami póki co świeci pustkami, także właśnie rozglądam się za czymś nowym i kto wie, może zaopatrzę się w jedną z książek co Ty.. ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakub Żulczyk jest bardzo ciekawym człowiekiem, byłam na spotkaniu autorskim z nim, ale co do jego twórczości... Próbowałam Radio Armageddon dwa razy, za żadnym nie udało mi się przeczytać całości, a także wymienione przez Ciebie Zrób mi jakąś krzywdę, które również skończyło się oddaniem egzemplarza. Podejrzewam, że to przez charakterystyczny, bardzo ciężki styl.
    Co do Abbi Glines, mnie zraziła bardzo żałosnymi i obrzydliwymi scenami seksu i innych "zabaw" bohaterów. Były tak żałosne, że aż śmieszne. Ale przeczytaj i wyrób własną opinię - w końcu głównie po to sięga się nawet po te według innych złe książki. ;p
    O reszcie się nie wypowiem, bo nie czytałam. ;)
    Pozdrawiam, Koneko
    recenzje-koneko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przed Tobą tak wiele lektur.. Aż jestem w szoku!
    Większosć z tego zbioru minimum kojarze :D
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wstyd nic nie przeczytałam, lecz mam zamiar zabrać się za Aplikację.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czas żniw to mistrzostwo, naprawdę! Drugi tom również, więc czytaj jak najprędzej :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  38. Czytałam jedynie "Więźnia labiryntu" i mogę go polecić :) Chętnie się dowiem, co o nim sądzisz - i oczywiście o reszcie nabytków również!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie uwierzysz, ale zdaniem "Wszyscy mają Mroza, mam i ja..." miałam zacząć swoją recenzję "Kasacji", którą właśnie zaczęłam czytać. Teraz będę musiała zmienić koncepcję. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ilość Twoich zdobyczy robi wrażenie! Piękne zdjęcia, ta tęcza! Powodzenia teraz w czytaniu :)
    Pozdrawiam, shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie trochę zaszalałaś :D Ostatnio sięgnęłam po moją pierwszą książkę Mroza, Ekspozycję, i przyznam, że bardzo polubiłam tego autora. Teraz poluję na inne jego książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Woooow! Patrząc na Twoje stosy dochodzę do wniosku, że kilka z wyżej wymienionych książek czytałam, ale większość z nich dopiero przede mną. "Kasację" polecam. Ja, jako student prawa, patrzyłam na nią przez pryzmat tego, co nas uczą na studiach. Gdyby tworzyli takie podręczniki, to te studia byłyby bajeczne :D "Aplikacja" nie jest typową powieścią młodzieżową i wyłamuje się z niektórych schematów. Ponadto czytałam jeszcze "Więźnia labiryntu". Mnie nie powalił na kolana, podobnie jak film, ale cóż... zdarza się.

    Mam nadzieję, że żadna z wyżej wskazanych książek nie rozczaruje Cię :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  43. Utratę, O krok za daleko, Czas żniw i Więźnia labiryntu mogę tlyko polecać, uwielbiam te książki. Kasacja mi się marzy, niedawno kupiłam drugi tom w biedronce, więc to mój MUSTHAVE. Inne zasady lata - muszę poznać. Podoba mi się to jak kolorystycznie połączyłaś książki, cudnie ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. No, co za stos :o
    Czytałam tylko O krok za daleko, z tego co zauważyłam... nie była to zła książka, dość przyjemna :D Jestem szalenie ciekawa, jak Tobie przypadnie do gustu! ^_^

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.