BOOKSHELF TOUR 2016


Dzisiaj przychodzę z jedynym w swoim rodzaju poście  o mojej biblioteczce. Sama lubię oglądać zbiory innych książkoholików, więc pomyślałam, że może i Wam taka forma też się spodoba. Nie mam celu przechwalać się, pokazywać tylko dzielić i pokazać, jaka jestem dumna :) 

Jeżeli chodzi o ułożenie książek  oprócz pierwszej półki wyłącznie z powieściami Agathy Christie  cała reszta tytułów ułożona jest kolorami. 

Podałam tytuł, autora każdego tytułu w kolejności od lewej do prawej, a poza tym dodałam informację o tym, czy książkę przeczytałam, czy też nie. Są też książki niedokończone, przerwane z różnych przyczyn. Jeśli na blogu jest recenzja przeczytanej książki, również jest o tym informacja. Kiedy klikniesz w recenzja, zostaniesz odesłany do recenzji tego konkretnego tytułu.

  • Elvis. Król Rock'n'Rolla. Jerry Hopkins; nieprzeczytana
  • Autobiografia Agatha Christie; nieprzeczytana
  • Morderstwo odbędzie się... Agatha Christie; przerwana
  • Kieszeń pełna żyta Agatha Christie; przeczytana
  • I nie było już nikogo Agatha Christie; przeczytana
  • Noc w bibliotece Agatha Christie; przeczytana
  • Morderstwo w Orient Expressie Agatha Christie; przeczytana
  • Śmierć w chmurach Agatha Christie; przeczytana
  • Przyjdź i zgiń Agatha Christie; przeczytana
  • Tajemnica Sittaford Agatha Christie; przeczytana
  • N czy M? Agatha Christie; przerwana
  • Po pogrzebie Agatha Christie; przeczytana
  • Samotny dom Agatha Christie; przeczytana
  • Zatrute pióro Agatha Christie; przeczytana
  • Tajemniczy przeciwnik Agatha Christie; przerwana
  • Zwierciadło pęka w odłamków stos Agatha Christie; przeczytana
  • Śmierć lorda Edgware'a Agatha Christie; przeczytana
  • Morderstwo w Boże Narodzenie Agatha Christie; przeczytana
  • Zbrodnia na festynie Agatha Christie; przeczytana
  • Kot wśród gołębi Agatha Christie; przeczytana
  • Morderstwo na polu golfowym Agatha Christie; przeczytana
  • Tajemnica Wawrzynów Agatha Christie; przeczytana
  • Uśpione morderstwo Agatha Christie; przeczytana
  • Dwanaście prac Herkulesa Agatha Christie; przeczytana
  • Śledztwo na cztery ręce Agatha Christie; nieprzeczytana
  • Nemezis Agatha Christie; nieprzeczytana
  • Mężczyzna w brązowym garniturze Agatha Christie; nieprzeczytana
  • Zabójstwo Rogera Ackroyda Agatha Christie; przeczytana
  • Śledztwo w Bagdadzie Agatha Christie; przeczytana
  • Karaibska tajemnica Agatha Christie; nieprzeczytana
  • Niemy świadek Agatha Christie; przeczytana
  • Śmierć na Nilu Agatha Christie; przeczytana
  • Zerwane zaręczyny Agatha Christie; przeczytana
  • Pięć małych świnek Agatha Christie; przeczytana
  • Trzecia lokatorka Agatha Christie; przeczytana
  • Pierwsze, drugie... zapnij mi obuwie Agatha Christie; przeczytana
  • Tajemnica gwiazdkowego puddingu Agatha Christie; nieprzeczytana
  • Nieproszony gość Agatha Christie; przeczytana
  • Tajemnica rezydencji Chimneys Agatha Christie; przeczytana
  • Zagadka Błękitnego Expressu Agatha Christie; przeczytana
  • Tajemnica Siedmiu Zegarów Agatha Christie; przeczytana
  • Dom zbrodni Agatha Christie; przeczytana 
  • Słonie mają dobrą pamięć Agatha Christie; przeczytana
  • Antystresowe kolorowanki dla dorosłych – Crazy Drawingsprzeczytana
  • Zabłądziłam Agnieszka Olejnik; przeczytana
  • Analfabetka, która potrafiła liczyć Jonas Jonasson; nieprzeczytana
  • Stuhrmówka, czyli gen wewnętrznej wolności Maciej Stuhr, Beata Nowicka; przeczytana, recenzja
  • Szukając Alaski John Green; przeczytanarecenzja
  • Jeden dzień David Nicholls; przeczytana
  • Ruiny Scott Smith; przeczytana
  • Tysiąc wspaniałych słońc Khaled Hosseini; przeczytana
  • Lot nad kukułczym gniazdem Ken Kesey; przerwana
  • O krok za daleko Abbi Glines; nieprzeczytana
  • Plaga samobójców Suzanne Young; przeczytanarecenzja
  • Chłopiec z latawcem Khaled Hosseini; przeczytanarecenzja
  • Będziesz tam? Guillaume Musso; przeczytanarecenzja
  • Księga Nowych Dziwnych Rzeczy Michel Faber; przerwana
  • Czerwone gardło Jo Nesbo; przeczytanarecenzja
  • Trzeci klucz Jo Nesbo; przeczytana
  • Powód by oddychać Rebecca Donovan; przeczytanarecenzja
  • Utrata Rachel Van Dyken; przeczytana
  • Osobliwy dom pani Peregrine Ransom Riggs; przeczytanarecenzja
  • Woda dla słoni Sara Gruen; przeczytana
  • Kobieta na krańcu świata Martyna Wojciechowska; przeczytana
  • Maybe someday Colleen Hoover; przeczytanarecenzja
  • Kasacja Remigiusz Mróz ; przeczytana
  • Motyl Lisa Genova; przeczytanarecenzja
  • Inne zasady lata Benjamin Alire Saenz; przeczytana
  • Wszechświat kontra Alex Woods Gavin Extence; przeczytanarecenzja
  • Echa pamięci Katherine Webb; przeczytanarecenzja
  • Ziemia wojny Julia Łatynina; nieprzeczytana
  • Kamienny żagiel Ake Edwardson; nieprzeczytana
  • Lisia dolina Charlotte Link; przeczytanarecenzja
  • Hobbit J.R.R. Tolkien; nieprzeczytana
  • Kobieta na krańcu świata 2 Martyna Wojciechowska; przeczytana
  • Książę mgły Carlos Ruiz Zafon; przeczytana
  • Romeo i Julia, Makbet, Hamlet William Shakespeare; przeczytana
  • Amazonia James Rollins; przeczytana
  • Dobry zabójca Dean Koontz; przeczytana
  • Wybacz mi, Leonardzie Matthew Quick; przeczytanarecenzja
  • Złączeni Carol Cassela; nieprzeczytana
  • Powiedz wilkom, że jestem w domu Carol Rifka Brunt; nieprzeczytana
  • Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz Lisa See; przeczytanarecenzja
  • Czarne skrzydła Sue Monk Kidd; przeczytanarecenzja
  • Bezsenność w Tokio Marcin Bruczkowski; przeczytanarecenzja
  • Poczwarka Dorota Terakowska; nieprzeczytana
  • Lewa strona życia Lisa Genova; nieprzeczytana
  • Stulecie winnych. Ci, którzy przeżyli Ałbena Grabowska przeczytanarecenzja
  • Hopeless Colleen Hoover; przeczytanarecenzja
  • Wbrew sobie Katarzyna Kołczewska; przeczytanarecenzja
  • Aplikacja Lauren Miller; nieprzeczytana
  • Terror Dan Simmons; przerwana
  • Lustrzany świat Melody Black Gavin Extence; nieprzeczytana
  • Pierwsza na liście Magdalena Witkiewicz; nieprzeczytana
  • Siedem życzeń Liliana Fabińska, Natasza Socha inni; przeczytanarecenzja
  • Pułapka uczuć Collen Hoover; przeczytanarecenzja
  • Obietnica gwiezdnego pyłu Priscille Sibley; nieprzeczytana
  • Razem będzie lepiej Jojo Moyes; przeczytana, recenzja
  • Kochając pana Danielsa Brittainy C. Cherry; przeczytanarecenzja
  • Cud chłopak R.J. Palacio; przeczytanarecenzja
  • Lolita Valadimir Nabokov; nieprzeczytana
  • Dryft Karen Gillece; nieprzeczytana
  • Bielszy odcień śmierci Bernard Minier; przeczytana
  • Kosogłos Suzanne Collins; przeczytana
  • Światło, którego nie widać Anthony Doerr; przeczytanarecenzja
  • Dom sióstr Charlotte Link; przeczytanarecenzja
  • Światła września Carlos Ruiz Zafon; przeczytana
  • Wołanie kukułki Robert Galbraith; nieprzeczytana
  • Więzień labiryntu James Dashner;  nieprzeczytana
  • Chata William P. Young; przerwana
  • Przypadki Callie i Kaydena Jessica Sorensen; przeczytana, recenzja
  • Dochodzenie David Hewson; nieprzeczytana
  • Piąta fala. Bezkresne morze Patrick Yancey; przerwana
  • Nieuleczalny optymista: zawsze patrząc w górę Michael J. Fox; przeczytana 
  • Oddam ci słońce Jandy Nelson; przeczytana, recenzja
  • Szkoła piękności w Kabulu Debrah Rodriguez; przeczytana

  • System Tom Rob Smith; przeczytana, recenzja
  • Futu.re Dmitry Glukhovsky; nieprzeczytana
  • Dotyk ciemności C.J. Roberts; przeczytanarecenzja
  • Zapach ciemności C.J. Roberts; przeczytanarecenzja
  • Smak ciemności C.J. Roberts; przeczytanarecenzja
  • Dziewczyna z ogrodu Parnaz Foroutan; przeczytanarecenzja
  • Uwikłani. Pokusa Laurelin Paige; nieprzeczytana
  • Zbrodnia w szkarłacie Katarzyna Kwiatkowska; przeczytanarecenzja
  • Wyspa tajemnic Dennis Lehane; przeczytana
  • Cięcie Veit Etzold; przeczytanarecenzja
  • Rogi Joe Hill; przeczytanarecenzja
  • Cyrk nocy Erin Morgenstern; przeczytana, recenzja
  • Dubler David Nicholls; przerwana
  • Czerwień obłędu Dawid Waszak; przerwana
  • Czas żniw Samantha Shannon; nieprzeczytana
  • Stulecie winnych. Ci, którzy walczyli Ałbena Grabowska; nieprzeczytana
  • Coś pożyczonego Emily Giffin;przeczytana
  • Zrób mi jakąś krzywdę Jakub Żulczyk; nieprzeczytana
  • Sekrety francuskiej kuchareczki Marie-Morgane Moel; przeczytanarecenzja
  • Duma i uprzedzenie Jane Austen; przerwana
  • Marsjanin Andy Weir; przeczytanarecenzja
  • Limbo Melania G. Mazzucco; przerwana
  • Sekretne życie pszczół Sue Monk Kidd; przeczytanarecenzja
  • Smażone zielony pomidory Fannie Flagg; przerwana
  • Endgame. Wyzwanie James Frey; nieprzeczytana
  • Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy Małgorzata Gutowska-Adamczyk; przerwana
  • Adventure Time Ryan North; przeczytana
A jak prezentuje się w całości?


Ostatnia półka to taki misz-masz: puzzle, słownik Oxforda, kilka książek, które nigdzie mi nie pasowały.

Nadmienię jeszcze, że zazwyczaj nie mam na półkach aż tylu nieprzeczytanych książek, ale ostatnio  więcej książek kupuję, wymieniam się, a rzadziej je czytam :)

A jak Wy układacie swoje książki? Kolorami, tytułami, seriami, autorami... a może panuje u Was wielki chaos? Ciekawa też jestem, czy ktoś odwiedzających ma podobne książki na półkach, co ja. 

Dajcie koniecznie znać, czy podobał Wam się ten post i czy w przyszłości chcielibyście zobaczyć aktualizacje :)

~*~

48 komentarzy:

  1. Ja mam poustawiane bez ładu i składu, a to dlatego, że skończyło mi się już miejsce na jakiekolwiek książki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to wygląda! :D Ja cierpię na brak miejsca, dlatego nie mogę sobie pozwolić na jakiekolwiek sensowne ustawienie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudo! Ślicznie to masz poukładane. Muszę w końcu sama zrobić taki post. I coś mi mówi, że szybko się za to zabiorę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ pokaźny księgozbiór,same dobre tytuły.i bardzo podobają mi się białe regały... 😊
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentują na półce, ale gdybym moje ustawiła kolorami to w życiu bym nie znalazła kolejnych części różnych serii. Ja mam ustawione autorami lub tematycznie, np. mam półkę słowiańską, skrytobójców czy Tolkiena ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamusiu, zakochałam się w Twoim regale! ♥♥♥
    Ja osobiście marzę o wielkim regale, na którym również układałabym książki kolorami, ale niestety mój własny księgozbiór jest dość skromny, a trzy małe półki sobie nie radzą (jedna cała zapełniona jest Harlanem Cobenem♥). W dodatku ustawiam książki jak popadnie, chociaż zazwyczaj rozmiar gra dużą rolę, czasem niektóre leżą na innych, bo inaczej się nie da. ;p
    Za to magiczna półeczka nad biurkiem to totalny magic. Jest na tyle szeroka, że stoją dwa rządki książek, jeden jest schowany z tyłu, za drugim. Ale ten pierwszy to zawsze książki nieprzeczytane i te, które właśnie czytam.
    Patrząc na ten post nie dziwię się, że jesteś dumna z takich zbiorów, bo masz tam naprawdę świetne książki. :3
    Pozdrawiam,
    recenzje-koneko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zbiór i jakie piękne ułożenie! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jaki piękny zbiór! A powieści , które tam masz... do pozazdroszczenia ;] Szczególnie książki Lisy Genovy... same oh&ah ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie się całość prezentuje! Gdy ja kiedyś chciałam ułożyć sobie książki kolorami, wyszła jedna wielka tęczowa plama. Chyba nie mam do tego ręki...
    W dodatku masz tak mnóstwo książek! Ja mam tylko koło 90 i dwie takie, jak Ty: "Aplikacja" i "Plaga samobójców" ^^

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli twoja biblioteczka jest mała, to moja jest mini. Bardzo ładnie ułożone książki. Sama mam parę książek nieprzeczytanych, ale w wakacje przeważnie to nadrabiam.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biblioteczka! <3 No i genialnie prezentuje się to ułożenie kolorami. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż za cudowny porządek! U mnie, niestety, na półkach tego się nie zobaczy. Wszystko tak pięknie ułożone pod względem wielkości i kolorów. Brawo. Czekam na twoją opinię na temat książki "Analfabetka, która potrafiła liczyć" Jonas Jonasson, ponieważ od razu rzucił mi się w oczy ten piękny grzbiet - nie oceniaj książki po okładce, ale czy grzbiety też się liczą? :P

    pozdrawiam!
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem :) Fajny pomysł na post, jeszcze z takim się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka ,,Twoich" książek mam i ja :) biblioteczka super się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW *.* Niesamowite zbiory :D Na swoich półkach również mam wiele nieprzeczytanych książek... głównie z powodu mojego częstego wypożyczania z biblioteki. Co do ułożenia książek w biblioteczce - próbowałem już chyba wszystkich możliwych kombinacji, jednak każda z nich po paru tygodniach mi się po prostu znudziła :P
    PS. Chciałbym mieć kiedyś tak pokaźną biblioteczkę jak Twoja :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje książki wyglądają obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Christie rządzi! Świetne pozycje i bardzo ciekawie się prezentują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna półka! <3 Już Ci o tym mówiłam. Nie obrazisz się jak zrobię taką podróż u mnie? ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie są poukładane... hm wielkością. Moje półeczki na inny rozkład nie pozwalają. W sumie już nie mam na nich miejsca i książki walają się...wszedzie. A co do Twojej biblioteczki, wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę takich zbiorów, to po pierwsze, ale zazdroszczę też takiego ułożenia. To tak ładnie wygląda, jak książki są ułożone kolorystycznie. Tez kiedyś tak ułożyłam, ale zrezygnowałam, bo u mnie wyglądało to wszystko bez ładu i składu. Buziak ;**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile masz książek? Zazdroszczę po prostu zazdroszczę ;) Masz piękny regał i wszystko cudownie ułożone. Ja też na swojej półce mam kilka nieprzeczytanych książek, ale nie kupuje ich, aż tyle ;)

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobał! Ale pracy było przy pisaniu go!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam oglądać takie zbiory! Biblioteczka ciekawa, a do tego mega kolorowa ;) wygląda jak tęcza ^-^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Książki ułożone kolorami wyglądają pięknie, ale rażą moje pedantyczne oko :P Ja muszę mieć ułożone wielkością inaczej strasznie mnie to irytuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, Twoja biblioteczka prezentuje się naprawdę fajnie! Ja swoje książki układałam seriami, a pozostałe losowo. Chyba też przestawię się na segregowanie je kolorami ;) Wygląda to o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna biblioteczka! Cudowna ♥ Widzę, że przerwałaś Piątą falę (nie wiem, czy Ci się nie podobała czy z innego powodu) ale polecam ją kiedyś dokończyć. To świetna pozycja :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Poczułam się jak w niebie patrząc na te wszystkie książki... Och, ileż cudownych tytułów! Wiele z nich sama chciałabym mieć w swojej biblioteczce. :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna kolekcja... Naprawdę godna podziwu...
    Pozdrawiam,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  29. Książki ułożone kolorami bardzo ładnie się prezentują na półce, ale prawdopodobnie osobiście szlag by mnie trafił, gdybym w ten sposób poukładała książki. Bo jeżeli jest na przykład seria czterotomowa i okładki są kolejno: niebieska, fioletowa, czerwona i zielona, to każda z nich stoi w innym miejscu! Nic bym potem nie mogła znaleźć przy takim ułożeniu - dlatego u mnie wszystko stoi alfabetycznie, wg nazwisk autorów. Niemniej Twoja biblioteczka wygląda naprawdę ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne to wszystko wygląda! Zazdroszczę całej serii Christie, prezentuje się wspaniale :)
    Moje ułożenie charakteryzuje się brakiem ułożenia :D Mam dwie ulubione półki, a reszta jak leci, czasem autorami, czasem kolorami i oddzielnie wszystkie nieprzeczytane :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też uwielbiam oglądać półki innych ludzi :) (hm, dość dziwnie to zabrzmiało :D ). "Jeden dzień" i "Zanim się pojawiłeś" kocham <3 Pięknie to wygląda na półce, chociaż u siebie nie mogę się przekonać do takiego sposobu układania książek. U mnie stoją przede wszystkim autorami, potem tematycznie, a na końcu kolorystycznie :D
    Pozdrawiam gorąco,
    naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna biblioteczka! Nieziemsko się prezentuje :) Tylu powieści Christie w jednym miejscu jeszcze chyba nigdy nie widziałam! (nie często odwiedzam biblioteki:D)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że jesteś miłośniczką Agathy Christie. Ja jeszcze nie czytałam żadnej książki tej autorki, ale mam w planach. "Szukając Alaski", "Motyl", "Hobbit", "Hopeless" i "Endgame. Wezwanie" czytałam. Dużo książek z twoich półek mam w planach. Cudowna biblioteczka!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoja biblioteczka prezentuje się cudownie! Również układam książki kolorami i wygląda to świetnie, chociaż minus jest taki, że czasami trudno jest znaleźć ten tytuł, który akurat się chce :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jej, jakie kolekcje. Super! Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie to wygląda, zwłaszcza ta niebieska połka przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Półka jest piękna po prostu! Do tego podziwiam, że naprawdę wiele książek z biblioteczki przeczytałaś, u mnie zaległa mnóstwo nieprzeczytanych, a ja wciąż latam do biblioteki i księgarni po nowości :P
    Ja akurat w wakacje ułożyłam kolorami i bardzo mi się podoba ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nieźle... Sporo tego XD
    Ja wszystkie moje książki znajdujące się na półce, układam zawsze od największej do najmniejszej. Ciekawie to wygląda XD
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ale ładnie poukładałaś je kolorami, u mnie panuje jeden wielki chaos. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post, jak zbiorę pokaźniejszą kolekcję to może i ja zrobię taki post ;) Widzę, że ktoś tak jak ja ma obsesję na punkcie ustawiania książek kolorystycznie :P
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie się prezentuje ta Twoja biblioteczka :) Niewykluczone, że jeśli kiedyś zainwestuję w jakiś lepszy regał, też przygotuję taki post. Mimo iż układanie książek kolorami wygląda bardzo efektownie, u mnie nie zdałoby to egzaminu, bo musiałabym rozdzielić niektóre serie. Więc tak, układam z reguły cyklami, a te, które są "osobno", staram się porządkować gatunkami. Właściwie dawno nie robiłam remanentu, przydałoby się, ale chyba nie ma sensu, póki +- 15 moich książek jest poza domem, pożyczonych :D
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj naprawdę imponująca kolekcja! :) ja muszę wreszcie sprawić sobie półkę, na której będę mogła umieścić wszystkie książki, bo póki co leżą w różnych miejscach :D

    pozdrawiam
    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku jest cudna *-*
    Strasznie mi się podobają książki ułożone kolorami ... mega! ;D
    Aktualizacja jak najbardziej ;D

    Zostaje na dłużej ♥
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie to wszystko wygląda. :) U mnie ułożenie kolorami by się nie sprawdziło, bo książki zajmują każdą półkę w pokoju, a te są rozsiane po pokoju. Lubię układać autorami, seriami, wielkością. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. No, muszę przyznać, że ułożenie książek kolorami ma swój urok *o* U Ciebie wygląda to super ^_^ Mnie by jednak denerwowała jedna rzecz... że raz książka jest wyższa, raz niższa... nie, nie, ja bym tak więc nie mogła xD

    OdpowiedzUsuń
  46. Niesamowity regał! Cieszymy się, że i dla nas znalazło się na nim miejsce :) Kolory podbiły nasze serce szczególnie!
    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do naszej Crazy Społeczności na Facebooku: https://web.facebook.com/crazydrawingspl/,
    Załoga Crazy Drawings

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne zbiory!
    Układanie kolorami wygląda efektownie, ale ja nie mogłabym rozdzielić serii - strasznie by mnie to denerwowało :D

    OdpowiedzUsuń
  48. There's a chance you're eligible for a free $1,000 Amazon Gift Card.

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.