Zakupowe szaleństwo, czyli BOOKHAUL 2/2016

Nie wiem, jak to się stało (no dobrze, może i wiem...) ale tak się złożyło, że ostatnio zakupiłam (lub otrzymałam, ale o tym zaraz) aż piętnaście książek! Było to dla mnie oczywistym, żeby się z Wami tym szczęściem podzielić. Część książek zamówiłam na nieprzeczytane.pl, część zakupiłam na promocjach, a dwie z nich otrzymałam od wydawnictwa i autora. Jeśli nie jest wyjaśnione, gdzie zakupiłam książkę to jest z księgarni nieprzeczytane.pl


Michel Faber Księga dziwnych nowych rzeczy - Kompletnie nie moja bajka, ale... no cóż, uwiodła mnie niesamowita okładka. -50% w Empiku.

Agnieszka Olejnik Zabłądziłam - Od jakiegoś czasu chciałam ją przeczytać, a jak zobaczyłam ją za niecałe (!) 7 złotych na stronie Wydawnictwa Literackiego... nie mogłam odmówić :)

Melana G. Mazzucco Limbo - Tutaj też kupiła mnie okładka. -50% w Empiku.

Ałbena Grabowska Stulecie winnych. Ci, którzy przeżyli - Tę książkę otrzymałam od autorki, za co jeszcze raz serdecznie dziękuję, bo powieść okazała się świetna. /recenzja/

Ałbena Grabowska Stulecie winnych. Ci, którzy walczyli - Pierwszy tom skończył się tak, że nie mogłam się doczekać tego, co będzie dalej...


Gavin Extence Wszechświat kontra Alex Woods - Książka dość popularna; zawsze mnie intrygowała.

Colleen Hoover Pułapka uczuć - Jako fanka autorki musiałam ją przeczytać. Niestety, trochę się zawiodłam.

Priscille Sibley Obietnica gwiezdnego pyłu - Chciałam sięgnąć po coś mniej znanego i padło na tę książkę... Wybrałam ją w ciemno, więc zobaczymy.

Karen Gillece Dryft - Zawsze coś mnie do niej ciągnęło...

Bernard Minier Bielszy odcień śmierci - Zatęskniłam za jakimś dobrym kryminałem. Z autorem się nie znam, ale jestem bardzo ciekawa.


Carol Rifka Brunt Powiedz wilkom, że jestem w domu - Zaintrygował mnie tytuł, okładka, ale też i kilka pozytywnych recenzji.

David Hewson Dochodzenie - Moje must have, jeśli chodzi o kryminał od dawna.

Parnaz Foroutan Dziewczyna z ogrodu - Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego /recenzja/

C.J. Roberts Smak ciemności - No nie mogłam czekać do premiery i zakupiłam w Empiku :)

Dmitry Glukhovsky Futu.re - Od dawna chciałam przeczytać powieść w tym stylu. Cieszy mnie, że jest przeznaczona dla osób dorosłych, bo potrzebuję czegoś mocniejszego w tej chwili.

~*~

Nadal się cieszę z tych zdobyczy, jak dziecko! Zwłaszcza, że dwa z egzemplarzy otrzymałam od Wydawnictwa Kobieciego oraz pani Ałbeny Grabowskiej!

Czytaliście którąś z tych książek? Po którą powinnam sięgnąć najpierw?

37 komentarzy:

  1. Zazdroszczę "Księgi Dziwnych Nowych Rzeczy".
    Pozdrawiam

    Zapraszam na przedpremierową recenzję najnowszej książki Rainbow Rowell "Linia Serc".
    http://monicas-reviews.blogspot.com/2016/01/29-przedpremierowo-linia-serc-by.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety żadnej z nich nie czytałam, dlatego też z niecierpliwością będę oczekiwać Twoich recenzji :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet mi się z tym stosem tu nie pokazuj! Kusisz jak nie wiadomo co! Sama mam kilka(set :D) książek, które muszę przeczytać, bo zalegają od świąt, a ty mi z takim stosem wyjeżdżasz. Dobra! Żyje się raz. Niedługo robię zamówienie, bo zazdroszczę ci tych zdobyczy. Buziaki, Idalia :**


    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się to prezentuje! Zazdroszczę "Wszechświat kontra Alex Woods", "Pułapki uczuć" i "Futu.re" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka z tych książek (Stulecie, czy Obietnicę) czytałam i bardzo polecam, a na Fabera w empikowej promocji też się skusiłam. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek.. ale okładka "Księgi dziwnych nowych rzeczy" jest naprawdę śliczna. I w sumie kilka z tych tytułów bym ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie okazały stos, aż się miło patrzy. :) Żadnej z książek nie czytałam, więc czekam na Twoją opinię.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow :D Pokaźne te Twoje stosy :D O książce Extence'a słyszałam wiele dobrego, ale jestem ciekawa Twojej recenzji ;)

    Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tych otrzymanych egzemplarzy :) Co do reszty chętnie przeczytam Futu.re bo wiele dobrego o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdobycze! <3 "Pułapkę uczuć" bardzo polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabłądziłam! Powiedz wilkom, że jestem w domu! Masz tu trochę cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Może się powtórzę, Ale Dziewczyny z ogrodu zazdroszczę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesuje mnie seria autorstwa C.J.Roberts :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdobycze! A wiesz, że mi się też czasem zdarza kupić książkę ze względu na okładkę? Ostatnio staram się tego unikać, ale były takie momenty, że ulegałam gdy tylko w moje oczy rzuciła się wyjątkowa okładka ;).
    Czytałam "Zabłądziłam" i mogę Ci ją polecić. Wspaniała książka, z reszta jak wszystkie Olejnik ;). "Obietnicę gwiezdnego pyłu" czytałam już dość dawno i bardzo mi się podobała. Może nie jest to jakaś powalająca lektura, ale może zrobić wrażenie.
    Życzę miłego czytania :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stos! "Smak ciemności", "Pułapkę uczuć", "Bielszy odcień śmierci" i Futu.re" mam już za sobą. W szczególności polecam ten ostatni tytuł. "Księga dziwnych nowych rzeczy" faktycznie ma cudowną okładkę.
    Zazdroszczę nabytków!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba wstyd się przyznać, ale pierwszy raz słyszę o portalu nieprzeczytane.pl ;) A Twoje zdobycze wspaniałe ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Co prawda nie miałam okazji czytać nic z wymienionych przez Ciebie książek, jednak kilka zwróciło moją uwagę. Zbieram się od dłuższego czasu, aby przeczytać Wszechświat kontra Alex Woods oraz Future. Nie wiem, kiedy się za nie wezmę, jednak mam nadzieję, że niedługo. Muszę kupić sobie pierwszy tom The Dark Duet, więc przy okazji pewnie zamówię też trzecią część :D Świetny stosik! Tyle cudowności! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na Twoją recenzję "Wszechświat kontra Alex Woods", bo mnie również ta książka intryguje. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych książek czytałem jedynie Futu.re i mogę powiedzieć tylko jedno - ta powieść to istne arcydzieło. Niezwykle inteligentna, mroczna, przerażająca, chwilami odrażająca, ale za to niepokojąco prawdziwa. Jedna z najlepszych książek, jakie kiedykolwiek czytałem i zdecydowanie najlepszy tytuł wydany w 2015r. Futu.re wywołało u mnie multum emocji i zmieniło sposób, w jaki patrzę na niektóre aspekty życia. Oby Tobie spodobała się tak samo jak mnie! :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Łooo, ile książek! <3 No to zaszalałaś. Czekam na recenzję "Futu.re" i "Smaku ciemności" - też muszę je zdobyć dla siebie.
    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. o ludzie, zazdroszczę! :D i niecierpliwie czekam na recenzje! ;)

    Pozdrawiam
    Rav (http://swiatraven.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mówisz, że zawiodłaś się na Pułapce Uczuć? ;o Ja również jako fanka autorki postanowiłam sobie najpierw zebrać całą trylogię. Brakuje mi tylko drugiego tomu i aż się trochę boję, czy to był dobry pomysł inwestować w całe trzy części :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Wśród tych książek widzę w szczególności dwie, które chętnie sama bym przeczytała: "Powiedz wilkom, że jestem w domu" oraz "Pułapka uczuć". Ach, ile cudownych tych książek. <3
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdobycze! Nie miałam jeszcze okazji czytać żadnej z tych książek, ale na mojej półce czeka już "Pułapka uczuć" ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że "Pułapka uczuć" Cię zawiodła... mi osobiście przypadła do gustu, ale zauważyłam, że była słabsza niż "Hopeless" i "Losing Hope"... cudowne stosisko ♥

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cała saga Stulecia Winnych jest rewelacyjna. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bielszy odcień śmierci! *_* Uwielbiam Miniera.

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  28. Smak ciemności, dobry, ale słabszy od poprzednich części. Ciągle się nie mogę przyzwyczaić do nowego szablony :P

    Pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  29. Stosiki wyglądają imponująco!
    Czytam teraz Glukhovsky'ego, ale nie "Futu.re" tylko "Metro 2033" i niesamowicie wciąga! Ma świetny styl pisania, bardzo obrazowy, ale i wymagający. Na pewno sięgnę po więcej jego książek. Daj znać czym prędzej, jak przeczytasz "Futu.re", bo jestem ciekawa Twoich wrażeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile wspaniałych książek! :D Farciara! I jaki ładny szablon!
    Nowa odsłona Artemis Shelf, to:
    RECENZJE Z PAZUREM
    www.recenzjezpazurem.pl
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej jak ślicznie prezentuje się twój blog.
    Widzę miałam równie obfity miesiąc co ja! Mi się udało zdobyć aż 21 książek nie wiem jakim cudem.
    Same cudowne książki masz! Czytałam "Futu.re" niesamowita książka i zdecydowanie dla osób starszych. :D Mówię ci ten facet świetnie pisze. :D
    Pozdrawiam i miłego czytania ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, wow, wow!
    Zazdraszczam ;)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, wow, wow!
    Zazdraszczam ;)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Imponujący stosik! :D Niczego nie czytałam, ale jestem bardzo ciekawa "Powiedz wilkom, że jestem w domu" ;) Będę czekać na recenzje ^_^

    OdpowiedzUsuń
  35. Stulecie Winnych ! <3 cudne pozycje <3

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.