TOP 5 | Ulubieni aktorzy

No, tak. Chociaż prowadzę bloga, na którym przede wszystkim publikuję recenzje książek, dzięki tym innym postom mogę dać upust moim emocjom związanymi z innymi zainteresowaniami. Jednym z nich jest kinematografia, której nieodłączną częścią są aktorzy. Chciałabym w przedstawić Wam pięciu najbardziej cenionych przeze mnie aktorów.

5. Christian Bale



Parę słów: Poznałam Christiana Bale'a w Batmanie, ale zainteresował mnie na tyle, że obejrzałam już większość filmów z jego udziałem. Niezwykle utalentowany, profesjonalny, gotów do poświęceń aktor.
Najlepsze filmy: Mechanik, Prestiż, Equilibrum, American Psycho, Fighter

4. Jake Gyllenhaal



Parę słów: Chociaż każdy go zna, wydaje mi się, że od dawna jest niedoceniany. Ostatni rok był dla Jake'a niesamowicie ciekawy pod względem premier filmowych. Bardzo ucieszę się, jeśli w przyszłości zostanie nagrodzony Oscarem.
Najlepsze filmy: Jarhead, Zodiak, Kod nieśmiertelności, Tajemnica Brokeback mountain

3. James McAvoy



Parę słów: Taka moja mała miłość - Szkot o chłopięcej urodzie. A jednak poza jego wyglądem w jego grze jest coś ciekawego i hipnotyzującego. Znany głównie z wielkiego hitu takiego, jak X-Men, chociaż wybierał też filmy bardziej niszowe i intrygujące. 
Najlepsze filmy: Pokuta, X-men: Pierwsza klasa, Brud, Ostatni król Szkocji

2. Joseph Gordon-Levitt



Parę słów: Poznałam Josepha przez jakże inną, ale jednak komedię romantyczną 500 dni miłości. Potem zaczęłam oglądać więcej filmów, ale też interesować się jego stroną hitRECord. Niezwykle sympatyczny i charyzmatyczny ale też utalentowany aktor.
Najlepsze filmy: Incepcja, 500 dni miłości, 50/50, Don Jon

1. Leonardo DiCaprio



Parę słów: No i jest. Niech sobie mówią co chcą, ale Leo jest moim zdaniem najlepszym aktorem... a niech będzie - na całym świecie. Jego zaangażowanie, profesjonalność oraz oczywiście wspaniała gra aktorska daje w rezultacie świetny film. A nawet jeśli nie, samego Leo też można podziwiać. Kolejny rok w oczekiwaniu na statuetkę. Oby teraz się poszczęściło.
Najlepsze filmy: Incepcja, Wyspa tajemnic, Wilk z Wall Street, Django, Przetrwać w NY

~*~

Jacy są Wasi ulubieni aktorzy? A może nie interesujecie się kinematografią?

47 komentarzy:

  1. Nie mam ulubionych aktorów... choć.. bez wątpienia lubię Kevina Costnera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że nie znam żadnego. Jednak DiCaprio to mój ulubieniec od dzieciństwa! <3 Najlepszy z Titanica! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, Leo również jest jednym z moich ulubionych (jak nie ulubionym) aktorem :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to lubię młodszych aktorów- ciekawe dlaczego?
    Leonardo di Caprio najlepiej wciela się w swoje role. Nie jest sztuczny jak większość aktorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę tylko Leonardo di Caprio XD
    U mnie na pierwszym miejscu uplasowałby się Tom Hiddleston XD

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio oglądałam Prestiż i wcale się nie dziwię, że na tej liście znalazł się Christian Bale:)
    No i Leo! Cudowny, jego ostatnia rola w jakiej go widziałam to Django. Świetnie się spisał. Mam nadzieję, że zdobędzie statuetkę, należy mu się!
    Bardzo lubię Morgana Freemana, Edwarda Nortona i Anthonego Hopkinsa za Milczenie owiec <3 Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ich wszystkich, ale raczej w mojej top 5 by się nie znaleźli - no może oprócz Bale'a. Jednak nie zmienia to faktu, że świetni z nich aktorzy :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej interesuję się kinematografią, jednak w dość podstawowym wymiarze. Moje zainteresowanie ogranicza się do zobaczenia filmu i napisaniu o nim opinii. Do tego dochodzi śledzenie Oscarów i rozdania innych nagród.
    Nie mam ulubionych aktorów, jednak lubię oglądać filmy z udziałem min.: Nikolaj Lie Kaas, J.K. Simmons czy Mads Mikkelsen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taak, DiCaprio też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez dwóch zdań od wielu miesięcy w moim sercu króluje Tom Hiddleston <3

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja się wtrącę z Michaelem C. Hallem i Jimem Carreyem :P
    Co do Twoich typów, to znam wszystkich; większość jest dla mnie obojętna, ale co jak co - DiCaprio nie lubię oglądać. Jestem w mniejszości :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja bym się chyba nawet nie zmieściła w top 10. Mam za dużo ukochanych aktorów. :) Również w gronie ulubieńców znalazłaby się u mnie Bale i McAvoy.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Alan Rickman (Severus & Pieprzyć moje rany!!!!!!)
    2. Sir Ian McKellen
    3. Gary Oldman
    4. Tom Hanks

    Więcej nie mam :D Nie interesuję się kinematografią aż tak, ale jakby te 4 osoby zagrały w jednym filmie, to byłby moim ulubionym :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie Leonardo DiCaprio. To mój nr jeden z tego zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za Leo <3 Tym razem musi się udać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam wielu z tych aktorów, ale na pewno Leonardo zasługuje na czołowe miejsce :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/restart.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również wybrałabym Jamesa McAvoya, najbardziej podobało mi się jak zagrał w Pokucie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A u mnie niezmiennie króluje Jim Carrey, Johnny Depp i Harrison Ford <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha, wiedziałam, jakie będzie pierwsze miejsce. :-) Absolutnie się z Tobą zgadzam, bo Leonardo też mój ulubiony aktor. Dodałabym tylko do jego filmografii jeszcze "Titanica", "Romeo i Julię" oraz "Co gryzie Gilberta Grape'a"- zresztą co tu dużo mówić, we wszystkich filmach zagrał rewelacyjnie. Mam nadzieję, że za "Zjawę" dostanie w końcu w tym roku Oscara. A co do Josepha Gordona-Levitta, rozczarował mnie jego ostatni film "The walk". Spodziewałam się rewelacji, a dostałam płytką historyjkę. Raczej nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba nie będzie zaskoczeniem jeśli powiem, że uwielbiam Johnnego Deppa :D
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Vincent Cassel, Sean Penn, Ben Mendelsohn (świetny, choć nieznany aktor - koniecznie sprawdźcie "Królestwo zwierząt", "Starred Up", serial "Bloodline"). Tom Hardy też niczego sobie. O takich legendach jak Brando czy De Niro nie muszę chyba nawet wspominać. No i polscy, nie zapominajmy o polskich, Roman Wilhelmi i Zdzisław Maklakiewicz. Z młodych lubię Marcina Dorocińskiego, a z jeszcze młodszych Krzysztofa Skoniecznego, który co prawda nie ma na koncie jeszcze żadnej znaczącej roli, ale życzę mu takiej.

    Jeśli chodzi o Gyllenhala, to świetnie zagrał w "Nightcrawler", zresztą sam film też genialny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie zgadzam się co do umieszczenia Leo na pierwszym miejscu ;) Incepcja bardzo długo siedziała mi w głowie po obejrzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Jake'a Gyllenhaala, niesamowity aktor i facet:) I uwielbiam takie rankingi, oby jak najwięcej :) Nie jestem pewna co do swojego pierwszego miejsca, muszę się nad tym trochę zastanowić :)

    P.S. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Leonardo to mój totalny faworyt i moja pierwsza miłość. ;) Jako dzieciak spędziłam długie godziny przewijając kasetę z „Titaniciem” do momentu, gdy Jack zabiera Rose na tańce.

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja także interesuje się kinematografią ;) jeśli chodzi o moich ulubionych aktorów, to ciężko byłoby mi wybrać takie moje top 5, na pewno musiałabym się długo zastanawiać, ale na pewno numerem jeden jest Johnny Depp, ale cenie też np Goslinga czy właśnie wymienionych przez Ciebie Leo, Jake'a czy Josepha :)

    Pozdrawiam
    Rav (http://swiatraven.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kino to po książka i muzyce moja kolejna wielka miłość :D Leo zdecydowanie zasłużył sobie na znalezienie się na twojej liście. Niech wreszcie dostanie Oscara, no przecież należy mu się :się dodała bym jeszcze Stanleya Tucci, Jareda Leto, Colina Firtha i Johnnyego Deppa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam bardzo wielu aktorów, a jednym z nich na pewno jest DiCaprio. Również mam nadzieję, że w tym roku mu się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. DiCaprio jest naprawdę niedocenionym aktorem. Miał wiele świetnych ról i nie były one nijakie. Już niejednokrotnie udowodnił, że zasłużył na Oscara. Moim zdaniem nawet nie na jednego, a na kilka! W tym roku zgarnął Złotego Globa, więc mam nadzieję, że uda mu się zdobyć Oscara. Bardzo cenię aktorów, których wymieniłaś. Moje Top5 zdecydowanie się różni, a dodatkowo mogłabym wymienić tu Cage'a, Gibsona i Costnera :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja pozostaje przy polskim podwórku i najbardziej lubię Dorocińskiego. No i Gajosa, za to że potrafił się wybić z roli Janka w Czterech Pancernych i stworzył tyle wspaniałych kreacji, że jest go za co podziwiać. Z Twojego zestawienia zdecydowanoe stawiam na Gylenhalla. W zestawieniu jego filmów dodałabym "Labirynt"

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam tylko Bale`a i DiCaprio z Twojej listy. U mnie na pierwszym miejscu znalazłby się Johnny Depp - niezmiennie na pierwszym miejscu od wielu lat. Później byłby Leonardo DiCaprio albo Gary Oldman. Pewnie nie umiałabym się zdecydować, ale to by była pierwsza trójka. :)
    Pozdrawiam,
    zakurzone-zapiski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Leo i Joseph! Uwielbiam ich! Zwłaszcza "Incepcję" i ich wspaniały duet :) Bale'a oglądałam w "Prestiżu" i bardzo polubiłam jego grę aktorską.
    Chcę więcej takich postów! :D

    PS: Gdzie Czajning? :D Tatuum też zasługuje na swoje miejsce :D

    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam chyba kilka filmów do nadrobienia, ale muszę zacząć zwracać większa uwagę na obsadę. Ja znam tylko tych NAPRAWDĘ popularnych aktorów, czas poznać bliżej innych ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Też kiedyś robiłam podobny ranking na blogu. Ale bardziej sugerowałam się ulubionymi kreacjami danych osób, niż ich osobowościami w kwestii życia realnego.

    A tak na marginesie - fazę na kinematografię miałam wyjątkowo krótką. Nigdy nie kochałam się w gwiazdach ekranu, co innego w muzykach i wokalistkach :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety żaden z powyższych aktorów nie przyprawia mnie o szybsze bicie serca :)
    Osobiście lubiłam grę aktorską Paula Walkera. Lubię też Keanu Reevesa oraz Ian Somerhalder i Matta Bomera.

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie to chyba będą: Johnny Depp, Tom Hanks, Robert De Niro, Jack Nicholson i Anthony Hopkins - kolejność panów przypadkowa:) Zapraszam również do siebie: www.blacklady.blogujaca.pl Pozdrawiam. Justyna

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam prawie taką samą listą TOP aktorów, jak Cyrysia, zmienię tylko kolejność i podmienię jedno nazwisko: Matt Bomer, Simon Baker, Paul Walker, Keanu Reeves, choć przyznam, że Leonardo DiCaprio też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Również uwielbiam Leo, a fakt że jeszcze nie otrzymał Oscara mnie dobija. Prócz tego Cam Gigandet, Adrien Brody, Keanu Reeves i Anthony Hopkins :) pozdrawiam, ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Do moich ulubionych aktorów należą Jensen Ackles, Ian Somerhalder, Vin Diesel, Bradley Cooper i Paul Walker :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam tych panów, ale moich ulubieńców tu nie ma. Ostatnio mam fazę na Marvela i uwielbiam aktorów, którzy tam grają. ;) Do tego dochodzi Cumberbatch, którego pokochałam po roli Sherlocka i Depp, bo uwielbiam jego szaleńców. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Miło, że w zestawieniu znalazł się Bale - stanowczo zbyt mało doceniany. Ten aktor ma niesamowity talent i jest bardzo oddany sztuce aktorskiej, co doskonale pokazał w "Mechaniku". Bardzo lubię Josepha i Leonardo (trzymam kciuki, aby w tym roku wpadł Oscar!). Do listy dodałabym też Madsa Mikkelsena (niesamowity w każdej roli, nawet Bonda dla niego obejrzałam), Kevina Spacey,Daniela Day-Lewisa. I oczywiście zmarłego Alana Rickmana - człowieka o najpiękniejszym głosie świata.

    OdpowiedzUsuń
  41. DiCaprio - o nim nie trzeba już chyba wspominać. Ma potężny warsztat i zaskakuje w każdym nowym filmie :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mój ulubiony aktor to Robert Downey Jr :D To jest moje guru, obok niego jest Johnny Depp ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Pewnie nie będę oryginalna, ale uwielbiam Johnny'ego Deppa! To absolutnie mój numer 1, a jeszcze bardziej uwielbiam, gdy gra w filmach Tima Burtona! No doskonałe połączenie!
    DiCapria również bardzo lubi, ale już nie tak bardzo jak Deppa. :P
    O reszcie aktorów, wstyd się przyznać - nie słyszałam. :o Jedynie Jamesa McAvoy'a kojarzę, bo oglądałam tę część X-mena. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie oglądam aż tylu filmów, żeby mieć ulubionych aktorów i aktorki, ale Leosia bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Oglądam raczej mało filmów, więc nie mam listy ulubionych aktorów, ale ostatnio bardzo lubię Sama Claflina :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Leo młody, Leo stary (w "Wilku..." po prostu GENIUSZ!), ale też Ryan Gosling. Wszystkie z nim filmy obejrzałam <3 i jeszcze DAMIĘCKI!!! W "Przedwiośniu"...O Jezu...

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.