Zakupowe szaleństwo, czyli BOOKHAUL 1/2016

Niestety w tym miesiącu nie będę w stanie pozwolić sobie na kupno kolejnych książek. Z tego powodu będę publikować wcześniej napisane recenzje, a jeśli czegoś mi zabraknie to sięgnę po jakieś zakurzone książki z półki. W każdym razie zapraszam na skromny bookhaul kilku książek, które od dawna chciałam przeczytać. Trzy egzemplarze pochodzą (tradycyjnie) z nieprzeczytane.pl, a jedna książka skusiła mnie swoją ceną dwudziestu złotych z księgarni internetowej swiatksiazki.pl


1. Khaled Hosseini Chłopiec z latawcem - Tysiąc wspaniałych słońc tego autora należy do moich ulubionych książek, dlatego postanowiłam w końcu przeczytać coś innego tego pisarza.

2. Rebecca Donovan Powód by oddychać - Literatura młodzieżowa; czytałam wiele i pozytywnych i negatywnych opinii, ale od zawsze chciałam ją przeczytać.

3. Richard Paul Evans Obietnica pod jemiołą - (Nie)stety już za mną. Szykuje się naprawdę negatywna recenzja, dawno nie czytałam tak złej książki. Kupiona w księgarni internetowej swiatksiaz.pl za około 20 złotych.

4. Sue Monk Kidd Sekretne życie pszczół - Czytałam Czarne skrzydła tej autorki i niezwykle mi się podobały. Zobaczymy, jak będzie z tą powieścią.

~*~

Tak, jak pisałam: jest skromnie, ale w tym miesiącu tylko na tyle mogę sobie pozwolić. Za to na luty szykuję zdecydowanie większe zakupy. 

Czytaliście którąś z tych książek? A może macie w planach?

39 komentarzy:

  1. Czytałam "Powód by oddychać" oraz "Sekretne życie pszczół" - pierwsza średnio mi się podobała, druga była świetna :D
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Evansa bardzo lubię, chociaż czytałam tylko jedną jego książkę ;) Za to "Powód by oddychać" zdecydowanie krytykuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam w planach "Sekretne życie pszczół" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Powód by Oddychać. Książka jest niesamowita.
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic z Twojego stosu ale bardzo chciałabym mieć "Sekretne życie pszczół". Nie uważam, żeby cztery książki były małym zakupem:) Ja czasami nie mogę sobie pozwolić przez kilka miesięcy na nową książkę;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo chciałabym przeczytać "Powód by oddychać", wszystkie te opinie na temat tej książki bardzo mnie zachęcają. Za to "Sekretne życie pszczół" niespecjalnie mi się podobało - mimo niewielkiej objętości książki momentami się nudziłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś miałam kupić Powód by oddychać, ale jakoś zrezygnowałam. Zrobię to następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie cierpię "Powodu...", ale zawsze można spróbować ;) Reszty nie czytałam, ale mam chrapkę na Kidd. Buziaki, Idalia :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "Sekretne życie pszczół" i bardzo bardzo lubię tę książek, a "Czarne skrzydła" jeszcze bardziej :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepszy taki stos niż żaden! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ''Sekretne życie pszczół'' jak dla mnie rewelacyjna książka!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam w planach Sekretne życie pszczół, dlatego ciekawi mnie Twoja recenzja. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stosik! Czytałam "Sekretne życie pszczół" i bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cztery książki w jednym miesiącu to wcale nie jest skromny zakup, ja czasem kupuję jedną na 3-4 miesiące albo i więcej :P Przyznam, że z tego stosiku nie czytałam żadnej, choć oczywiście wiele słyszałam o "Sekretnym życiu pszczół" oraz o "Powód, by oddychać". Z tą różnicą, że przy tej pierwszej zdecydowanie przeważały pozytywne opinie, z kolei przy drugiej napływające do mnie komentarze były skrajnie różne. Niemniej bardzo jestem ciekawa tej książki i planuję ją w przyszłości przeczytać.
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam tylko "Sekretne życie pszczół" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku strasznie ale to strasznie zazdroszcze ci powodu by oddychac:o mam na te ksiazke od dawna wielka ochote i jestem ciekawa czy mnie zachwyci czy tez nie bo również slyszalam duzo sprzecznych opinii na jej temat . czytaj ja szybko bo jestem ciekawa jaka bedzie twoja ;)
    Naprawde uwazasz ze twoje zakupy sa skromne? Uwaga - ja nie kupilam zadnej ksiazki ! :o :o
    Zycze ci przyjemnego zatapiania sie w lekturze!:):)
    I pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sekretne życie pszczół często zestawiane jest obok Służących, a to już coś znaczy. Uwielbiam Służące, dlatego książkę Kidd mam w planach:)
    O Chłopcu z latawcem słyszałam wiele dobrego i mam go w planach:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  18. 'Sekretne życie pszczół' wspominam pasjonująco. Polecam też film. No właśnie, ciekawe co to za książka ta 'Tajemnica pod jemiołą'?
    A 'Chłopca z latawcem' to nie za bardzo wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  19. "Sekretne życie pszczół" było przyjemną, jeśli można tak powiedzieć o książce dotyczącej podziału rasowego, lekturą. A "Powód by oddychać" czeka u mnie na półce i już czuję, że będzie to jedna wielka emocjonalna bomba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Evansa uwielbiam, ale tej jego książki akurat nie czytałam, może kolejne Boże Narodzenie dozna tego zaszczytu, bo to książka chyba taka świąteczna bardziej prawda? :) No i "Powód by oddychać" ponoć rewelacja, sama się czaję na całą serię w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Powodu pod jemiołą" nie znam, ale ma tak uroczą okładkę, że pomimo Twojej negatywnej opinii i tak kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszę Powodu by oddychać i Obietnicy Evansa! Czekam na recenzję! ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. "Sekretne życie pszczół" mam na mojej liście 'muszę koniecznie przeczytać', a "Powód, by oddychać" chcę przeczytać tylko po to, by dowiedzieć się, o co jest tyle szumu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek, ale już od długiego czasu planuję "Powód by oddychać" oraz "Sekretne życie pszczół" ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zdobyczy. Powód by oddychać i Sekretne życie pszczół mam w planach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę nie urzekła cię Obietnica pod jemiołą? Ja byłam zachwycona, jak zwykle zresztą w przypadku Evansa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z niecierpliwością czekam na recenzję Powód by oddychać, bo sama bardzo chcę tę książkę przeczytać. ;)
    Koneko

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam "Chłopca z latawcem". Jestem fanką twórczości Hosseiniego, "Tysiąc wspaniałych słońc" to jedna z piękniejszych książek, które posiadam. Nie mogę się doczekać, kiedy ten autor wyda coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytałam "Powód by oddychać" - ale zresztą jak można była przeczytać w moim ostatnim wpisie, było to dla mnie lekkie rozczarowanie. Osobiście chętnie sięgnęłabym po książkę "Obietnica pod Jemiołą". :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie czytałam żadnej z książek, ale mam w planach "Powód by oddychać"

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. " Chłopiec z latawcem" niesamowita historia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam coś o "Powód by oddychać", ale nie zagłębiałam się w szczegóły. Czekam na recenzję!

    Buziaki - zapraszam na nową recenzję,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj, już się boję recenzji książki Evansa, bo uwielbiam tego autora, a akurat ta pozycja jest jeszcze przede mną.
    Z chęcią przygarnęłabym "Sekretne życie pszczół", bo czaję się na nią od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio zainteresowały mnie książki Hosseiniego i muszę w końcu po którąś sięgnąć. ;) Z chęcią również przeczytałabym Sekretne życie pszczół. ^_^ Czekam więc na recenzje. ^_^
    Bardzo fajny stosik! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo, "Powód by oddychać"! Jestem bardzo ciekawa, jak Ci się spodoba, bo naprawdę mnie zachwyciła, mimo początkowych trudności z wkręceniem się w akcję. Mam nadzieję, że wywoła w Tobie tak silne uczucia, jak we mnie. :)
    Zapraszam do mnie na recenzję "Dziedzictwa" Daugherty!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przyznam, że żadnej z tych książek nie udało mi się jeszcze przeczytać. Miałam zabrać się za obietnicę pod jemiołą ale widzę, że ją odradzasz. Poczekam na jej recenzję od ciebie bo chciałabym coś przeczytać tego właśnie autora.
    Zapraszam na mojego nowego bloga: czas-dla-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam!
    Z góry zaznaczam, że nie jest to spam, a na pewno nie w swojej typowej odsłonie. Chciałabym Cię zaprosić na autorskiego bloga - patrycjawozniak.blogspot.com - na którym pojawił się pierwszy post, dotyczący wydania własnego debiutu. Swego czasu publikowałam opowiadania na platformie Onet, później na Blogspocie. Zniknęłam, żeby napisać coś większego i spróbować uzyskać to w formie papierowej. Udało się, dlatego teraz próbuję docierać do jak największej liczby osób, które mogłyby wykazać jakiekolwiek zainteresowanie. Powieść nosi tytuł "Śpij spokojnie", jest dramatem psychologicznym, natomiast po więcej szczegółów - raz jeszcze zapraszam do siebie!
    Jeżeli nie jesteś zainteresowana - przepraszam za zajmowanie czasu.

    Pozdrawiam ciepło,
    Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam spore oczekiwania względem "Sekretnego życia pszczół" i niestety książka nie spełniła ich. Z kolei mam ogromną ochotę na "Powód by oddychać".

    OdpowiedzUsuń
  39. Na "Tysiąc wspaniałych słońc" poluję od dawna, mam nadzieję, że w końcu się uda i wtedy dam szansę kolejnej książce autora :) "Sekretne życie pszczół" miałam szczęście ostatnio wygrać w konkursie, nie mogę się doczekać lektury :) Sama zaczynam być wielką fanką nieprzeczytane.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.