Zakupowe szaleństwo, czyli BOOKHAUL 5/2015

Cześć! Na zewnątrz zimno, w domu nie lepiej... Ale jednak taka pogoda oraz widok za oknem sprzyjają nie tylko czytaniu książek,  ale też zbieraniu ich. Dlatego  dzisiaj z dumą prezentuję Wam książki  zakupione  na portalu czytam.pl oraz jeden tytuł, który otrzymałam na urodziny.


1. Jonas Jonasson Analfabetka, która  potrafiła liczyć - Jedyny zakup spontaniczny, ze względu na cenę 18 zł.
2. R.J.Palacio Cud chłopak - Tym razem nie uwiodło mnie tylko świetne wydanie, ale też  tematyka niepełnosprawności.
3. Różni  autorzy Siedem życzeń - Książki typowo świątecznej nie przeczytałam żadnej i w tym roku chciałam to zmienić.
4. Jessica Sorensen Przypadki Callie i Kaydena - Nie mogę się doczekać aż ją przeczytam. Oby nie byłaby to kolejna schematyczna opowieść miłosna!
5. Maciej Stuhr, Beata Nowicka Stuhrmówka - Bardzo trafiony prezent od chłopaka  :)
6. Dan Simmons Terror - Oficjalnie najgrubsza (około 700 stron) książka na mojej półce. Mam nadzieję że będzie mroźno, zaskakująco i ciekawie.

To były (prawdopodobnie) moje ostatnie zakupy książkowe w tym roku. A czy Wy będziecie jeszcze sobie coś prezentować czy liczycie na stosy książek pod choinką?

Przygarnęlibyście coś z mojego stosu? A może któryś tytuł już czytaliście i mi go polecacie?


42 komentarze:

  1. "Cud chłopak" wydaje mi się ciekawa i chętnie bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Terror"!!!!!!!!! Cudowna, niesamowita, genialna książka! Idealna na zimę - wręcz mrozi krew w żyłach ;)
    Piękny stosik - życzę Ci przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy stosik, wyjątkowo w moim guście :) Szczególnie będę czekała na recenzję "Cud chłopak", albowiem lubię czytać książki, które podejmują tak trudne tematy.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Przypadki Callie i Kaydena" są takie CUDOWNE! <3 No i naprawdę zazdroszczę Ci "Siedmiu życzeń". ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Przypadki Callie i Kaydena" zapowiada się interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowała mnie "Analfabetka, która potrafiła liczyć". Myślę, że to będzie mój prezent na święta od siebie samej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi w tym tygodniu doszły dwie zamówione książki. Już wystarczy na ten rok zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Analfabetka, która potrafiła liczyć to pozycja, którą już od dawna mam na liście, więc chętnie zobaczę Twoją recenzję jak ją przeczytasz :D Bardzo fajny stosik, zaczytanego grudnia! :)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przeczytalabym Cud chłopaka oraz Przypadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie planuję żadnych zakupów w tym roku kalendarzowym. Na święta na pewno dostaną masę książek.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałabym Siedem życzeń </3

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej jestem ciekawa 2,3,4. Z chęcią ugościłabym je na mojej półce haha
    Czekam na recenzje Cud chłopak c;

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile wspaniałych zdobyczy. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. liczę na książki pod choinką. nie znam żadnej z kupionych przez Ciebie, będę śledzić recenzje może mnie zachęcisz do którejś. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zdobycze ;) Planuję sięgnąć po "Przypadki Callie i Kaydena" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzję "Analfabetki, która potrafiła liczyć". "Stulatek, który wyskoczył przez okno i uciekł" był tak fantastyczny, że z chęcią przeczytam, czy i analfabetka mu dorównuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam żadnej książki z Twojego stosiku, więc niestety nic nie mogę Ci polecić :( Ale życzę jak zawsze miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć! Jestem u Ciebie pierwszy raz i chyba zostanę na dłużej. :)
    Chętnie bym przeczytała "Siedem życzeń". :) Czekam na recenzje tych książek, może któraś mnie zaciekawi i będę miała co czytać. :)

    zakurzone-zapiski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Na wszystkie pytania dotyczące tego, co chcę pod choinkę odpowiadałam książki. Mam nadzieję, że i je dostane.
    Zainteresowały mnie tytuły, które dzisiaj zaprezentowałaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Analfabetkę..." oraz "Siedem życzeń" chciałabym kiedyś przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przygarnęłabym ostatnią pozycję. Rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o tych książkach nigdy, ale może skorzystam :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/12/dzien-11-tea-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam "Cud chłopaka" i naprawdę warto się z nią zapoznać. Sama chciałabym sięgnąć po "Przypadki Callie i Kaydena" i "Terror" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę "Siedmiu życzeń" - cały czas przestawiam je w pracy, patrzę na okładkę, czasem podczytuję parę stron i apetyt mi na tę książkę rośnie. Tylko portfel o tym nie wie i jakoś nie chce rozmnożyć swojej zawartości... :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie ukradłbym Ci "Cud chłopaka" i "Analfabetkę, która potrafiła liczyć" :) Od dawna chce je przeczytać, ale jakoś nigdy nie ma nadarzającej się do tego okazji :D

    Pozdrawiam :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Na "Cud chłopaka" poluję już od dawna. Niech będzie na jakiejś wyprzedaży, to od razu wyląduje na mojej półce!

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Twojego stosu najbardziej intryguje mnie pierwsza i trzecia pozycja, a do prezentów książkowych pod choinką mam podejście... "Zabierz mnie do księgarni, a ja sobie prezent wybiorę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Stosik typowo świąteczny. Kusi mnie 'Analfabetka'.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gzie dorwałaś "Analfabetkę" za taką cenę? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że wszystkie książki są z księgarni czytam.pl :)

      Usuń
  30. Nie czytałam żadnej z tych książek, więc czekam na recenzję ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przypadki C&K świetne, polecam! ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam, że książka Stuhra jest bardzo dobra. Czekam na Twoją recenzję. :)

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
  33. przygarnęłabym pewnie tę Stuhra, bo gwarantuje dobry nastrój :)
    sama kupiłam ostatnio "Stulatka, który wyskoczył przez okno i zniknął" i czaję się jeszcze na książkę o Szwedach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne pozycje! W zasadzie przeczytałabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej jestem ciekawa Twojej opinii na temat "Cud chłopak", wiele osób w blogosferze wychwala tę powieść, dzięki czemu sama mam koszmarną ochotę po nią sięgnąć :) Ja ostatnio zaopatrzyłam się w egzemplarz "Wichrowych wzgórz", bo to jedna z moich ulubionych książek, a co do dalszych zakupów... Zamierzam dokupić resztę prezentów, a później z ewentualnych oszczędności zaszaleć trochę w księgarniach :D Niewykluczone też, że znajdę coś pod choinką, moja rodzina i znajomi bardzo dobrze wiedzą, że książka to dla mnie zawsze trafiony prezent.
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. No dokładnie pogoda tylko taka, że można siedzieć i czytać, ale może to i dobrze. :D
    Ależ cudny stosik. Nie czytałam żadnej z tych książek. :c
    Bardzo bym chciała "Przypadki "Callie i Kaydena" :

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim must read jest na tę chwilę "Cud chłopak" :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Terror, Siedem życzeń i Cud chłopak wydają się ciekawymi propozycjami :)

    Pozdrawiamy!

    Obserwujemy i zapraszamy do nas!
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej, zazdroszczę! Bardzo chciałabym przeczytać Cud chłopak i Przypadki Callie i Kaydena! Czekam więc na recenzje. ^_^

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.