Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Kochani,

chciałam przede wszystkim podziękować wszystkim komentującym, odwiedzającym, ale też tym, którzy wpadli tutaj na chwilę. Kiedy zakładałam tego bloga czerwca tego roku, nie sądziłam, że ten zwykły blog o książkach znajdzie tyle odbiorców, a mnie samej sprawi tak dużo radości.

Mam nadzieję, że wytrwam i za rok będę ponownie składać Wam życzenia. A czego życzę? Przede wszystkim dużo przeczytanych książek w nadchodzącym roku, przede wszystkim tych dobrych. Życzę też nam, czytelnikom, aby wydawnictwa zaskoczyły nas i zadowoliły naprawdę ciekawymi tytułami.

Poza tym - dość tradycyjnie - życzę każdemu jak najwięcej zdrowia, sukcesów w szkole lub pracy, dużo uśmiechu i jak najmniej nieporozumień i kłótni. Oby każdy z Was był szczęśliwy i zadowolony z siebie samego.

Na koniec chciałabym podziękować innym blogerom, dzięki którym jeszcze bardziej pokochałam blogowanie i dużo się nauczyłam. Uściski dla autorów blogów: Niebieska zakładka, Majkabloguje, 97books, Lustro rzeczywistości, Czytanie Moja Miłość. Dziewczyna z książkami, Siostry w bibliotece, Lego ergo sum, Nasz książkowir, recenzje ami., rude recenzuje., Śmieszna nazwa.

Kolejność blogów przypadkowa.


Dziękuję, że jesteście - bez Was by mnie tutaj nie było. 

Prawdopodobnie wrócę do regularnego publikowania postów po Nowym Roku :)

26 komentarzy:

  1. Tobie także życzę wesołych Świąt oraz wszystkiego dobrego na ten nadchodzący Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, wesołych Świąt, bogatego Mikołaja i pijanego Sylwestra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych sukcesów życzymy i Wesołych Świąt! :)

    Pozdrawiamy,
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Ciebie również wszystkiego dobrego na Święta i Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt moja Droga. :-) Spełnienia marzeń, realizacji planów i dalszego kreatywnego blogowania. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt również, kochana <3 No i szczęśliwego Nowego Roku!
    Buziaki! :*
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt i dużo książek pod choinkę! ✮✮✮

    OdpowiedzUsuń
  8. Również wesołych i spokojnych świąt życzę ! :)
    I też mam nadzieję, że wytrwam kolejny rok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt mnóstwa książek pod choinką i jeszcze więcej czasu na ich przeczytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych i zdrowych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie również wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie również samych pięknych chwil, wytrwałości i mnóstwa pomysłów, realizacji planów i dużo, dużo uśmiechu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych świąt! Cudownej atmosfery i sukcesów w blogowaniu życzy Koło Anonimowych Książkoholiczek <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego - ciepłych, rodzinnych Świąt i oczywiście dużo czasu na czytanie. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych, pełnych książek świąt i powodzenia w nadchodzącej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie również wesołych świąt oraz wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych świąt oraz bogatego, książkowego Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałych świąt przepełnionych miłością i radością z narodzin Zbawiciela :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzyłam już u siebie na blogu, ale nie zaszkodzi jeszcze raz: wesołych świąt! Oby Nowy Rok przyniósł Ci same dobre chwile i udał się pod każdym względem :)
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne życzenia!
    Również życzę wesołych świąt - rodzinnych, cieplutkich nie tylko za oknem, ale i w serduszku oraz na nowy rok więcej siły oraz inspiracji na kolejne recenzje!

    Dość długo nie było mnie w książkowej blogosferze, ale jestem i życzę wesołych świąt! Zapraszam też na mojego bloga i nową recenzję :)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    Buziaki,
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  21. Również życzę wesołych świąt! Spełnienia marzeń i szczęśliwego Nowego Roku! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt! Spełnienia najskrytszych marzeń, mnóstwa pięknych książek, uśmiechu na twarzy i samych cudownych chwil! 

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.