Świąteczne TOP 5 | coś przyjemnego i lekkiego, czyli krótkie animacje

Chciałam opublikować jakiś post świąteczny w tym tygodniu, ale ciągle nie mogłam zdecydować się na to, czego ma dotyczyć. Filmy, piosenki, książki... to wszyscy znają. Dlatego postanowiłam opublikować post z animacjami krótkometrażowymi, (niekoniecznie świątecznymi) które bardzo lubię oglądać, nawet wielokrotnie. Niektóre podnoszą na duchu, inne wzruszają. Tak, czy inaczej zasługują na uwagę.

5.


Tytuł: Lily and the Snowman
Tematyka: święta, pamięć i pakiet chusteczek
Długość: 2:21

4.


Tytuł: Paperman
Tematyka: papierowe samoloty biorą sprawy w swoje ręce
Długość: 6:51

3.


Tytuł: La luna
Tematyka: jaki ojciec taki syn
Długość: 6:57

2.


Tytuł: Feast
Tematyka: baby i ich jedzenie...
Długość: 6:48

1.


Tytuł: Partly cloudy
Tematyka: żadna praca nie hańbi
Długość: 5:49

~*~

Trudno było, bo tych krótszych animacji, które lubię jest naprawdę sporo. Ale jakoś mi się udało. 
Widzieliście którąś z tych animacji? Jeśli tak, to która najbardziej Wam się podoba? Podzielcie się w komentarzach Waszymi typami :)

15 komentarzy:

  1. Świetny post! Uwielbiam ten filmik o chmurze - Partly cloudy. :))
    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Papermana oglądałam i absolutnie kocham! Reszty nie znam, ale z chęcią się odstresuję i obejrzę. Pozdrawiam, Idalia <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne animacje, nawet nie wiedziałam o istnieniu większości z nich :D
    Wesołych świąt!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam żadnej z tych animacji! Świetne! ;)

    Wesołych i magicznych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paperman i Feast! Uwielbiam!! <3
    Z resztą muszę się zapoznać! Nadrobię w wolnej chwili. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz obejrzę. Fajnie, że zamieściłaś taki post.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam wcześniej wszystkie, oprócz pierwszej. I przyznam, że nie przeczytałam, że przyda się paczka chusteczek, a oczywiście się poryczałam. Piękna jest! :)
    Paperman i Partly cloudy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej widziałam tylko jedną. Wszystkie są świetne! Ale moim faworytem jest numerek 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyną animacją, którą znam to Paperman, urocza historia:) Z tego co pamiętam to ktoś puszczał nam to w szkole. Bardzo ciekawy pomysł na post, reszty nie widziałam, ale zamierzam to nadrobić:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  10. Paperman i Partly cloudy najlepsze :D <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że wcześniej nie widziałam żadnej z tych animacji, ale są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedtem oglądałam tylko Papermana.
    Najbardziej mi się podobało Lily and the Snowman oraz Feast.

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.