Zakupowe szaleństwo, czyli BOOKHAUL 4/2015: targi książki

Cześć! Mój portfel miał ostatnio... niezłe braki, ale jednak pieniądze na książki zawsze się znajdą. Dzisiaj przychodzę do Was w takim razie ze zbiorowym boohaulem; zakupy z targów książki w Katowicach oraz dodatkowo dwa egzemplarze z nieprzeczytane.pl


1. Jo Nesbo Trzeci Klucz - Po Czerwonym gardle po prostu musiałam sięgnąć po kolejną książkę autora! Postanowiłam jednak stawiać na chronologię, więc ponownie spotkam się z Harrym Holem. Zakupiona na Targach Książki w Katowicach.
2. Lisa Gardner Kochać mocniej - Nigdy nie czytałam nic tej autorki, ale jako, że kosztowała 10 zł na stoisku Soni Dragi to aż głupio było mi odmówić...
3. C.J. Roberts Zapach ciemności - Tak, tak, tak! Chyba jeszcze nigdy tak bardzo nie czekałam na książkę! Pierwsza część skończyła się w takim momencie... Nie mogę się doczekać lektury! Zakup na nieprzeczytane.pl
4. Suzanne Young Plaga samobójców - Jako, że Zapachowi ciemności byłoby pewnie smutno tak samemu w paczce w drodze do mnie to postanowiłam, że ta książka mu towarzyszy. Daję kolejną szansę literaturze młodzieżowej tego typu. Zobaczymy.
5. Anthony Doerr Światło, którego nie widać - Książka, którą chciałam przeczytać odkąd zobaczyłam ją w zapowiedziach. Poza tym te wszystkie pozytywne i niezwykle emocjonalne recenzje... Więc nie mogłam dłużej czekać i zakupiłam na targach.
6. Adventure Time TOM 1 - Ostatnio polubiłam bardzo tę bajkę niby dla dzieci, a jednak nie. Nie mogłam więc odmówić takiej oprawie graficznej w postaci komiksu!

A jak wyglądają Wasze portfele na jesień? I czy przygarnęlibyście coś z mojego stosiku dla siebie?

37 komentarzy:

  1. "Światło, którego nie widać" już przeczytane! Kocham to całym sercem <3
    Buziaki! <3

    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Plagę samobójców bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plaga samobójców mnie porwała... to tylko fantasy, ale mnie rozbiła i to bardzo :o

    OdpowiedzUsuń
  4. "Światło" polecam, mnie urzekła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już się czaję na Światło, którego nie widać - a raczej daję wszystkim do zrozumienia, że byłby to fajny prezent dla mnie na mikołajki klasowe. Trzeba korzystać ze zbliżających się okazji! :D
    Podoba mi się ta seria Robertsa! Co prawda nie moje klimaty, ale jakieś tam ślady syndromu sztokholmskiego, którym się interesuję, więc może też jest szansa, że po serię sięgnę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę "Światła, którego nie widać" <3 Muszę ją sobie kupić KONIECZNIE, tylko teraz problem, skąd wziąć pieniądze :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowności w stosiku! Jestem bardzo ciekawa czy Światło Ci się spodoba :) A na książki Gardner już od jakiegoś czasu się czaję, ale jakoś mi nie wychodzi ich zakup, także czekam na Twoją recenzję ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam prozę L. Gardner oraz J. Nesbo :) Prawie wszystkie książki z Twojego stosiku również posiadam, brakuje mi tylko "Zapachu ciemności" i bajki... :) Ja dopiero mam zamiar wybrać się na zakupy do nieprzeczytane.pl :) Jak na razie mam dylemat, bo jest wiele książek, które chciałabym mieć, a portfel niestety nie jest z gumy ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Zapach ciemności" mam już za sobą. "Światło, którego nie widać" czeka na mnie na półce i już nie mogę doczekać się lektury tej powieści :D
    Również mam w planach zakupy na nieprzeczytane, ale muszę poczekać na 2 książki, które na razie nie są dostępne.
    Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "Światło, którego nie widać" też kupiłam, ale nie wiem, kiedy w końcu znajdę czas i przeczytam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach ciemności jaki gruby:) Muszę sobie kupić po wypłacie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, skąd ja znam ten moment, gdy widzi się jakąś książkę na przecenie i koniecznie trzeba kupić! ;) Sama kilka dni temu zamówiłam parę pozycji, nie mogłam się powstrzymać.

    Erna

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę ogromnie "Zapachu ciemności" i "Światła, którego nie widać". <3 Cudownej lektury Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przygarnęłabym "Trzeci klucz", "Światło" i "Plagę". Ale moje oszczędności ostatnio mocno się uszczupliły, więc nie mogę już sobie pozwolić na zakupowe szaleństwa. :( Na szczęście są jeszcze biblioteki. ;) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawi mnie ta "Plaga samobójców". Co do mojego portfela - to krucho to wygląda, a już co najmniej trzy książki sobie upatrzyłam... Ech. :D
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O, tym razem nic nie czytałam i niezbyt kojarzę. Tylko Nesbo, ale ja zaczynałam z nim przygodę od "Łowcy głów" i jakoś mnie to zniechęciło. Dwie inne książki tego autora kurzą się na półce i jeszcze długo się to nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Plaga ...- już też mam ją, za kilka dni zabiorę się za czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stosik! Od dawna bardzo intryguje mnie sala samobójców i już nie mogę się doczekać, kiedy uda mi się poznać tą książkę. Również Nesbo wydaje się ciekawy, chociaż do tej pory miałam okazję poznać tylko jedną jego książkę - "Upiory", przedostatni tom całej serii. Powieść była ciekawa, ale nieco skomplikowana i nie wciągała czytelnika w 100%.

    Życzę udanej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę ci podkraść "Plagę samobójców" i "Światło którego nie widać"? Sama poluję na te książki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. OOO!!!! Światło, którego nie widać! Od dawna chciałam się za nią zabrać, ale jakoś nie było okazji. Zmotywowałaś mnie ;) Świetne książkowe zdobycze :*

    OdpowiedzUsuń
  21. "Zapach ciemności" to książka, która mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój portfel nie pozwala mi na książkowe szaleństwo, za coś podobnego pewnie by się na mnie obraził ;)
    Chętnie przeczytałabym "Plagę samobójców" i "Światło, którego nie widać" :) Zazdroszczę Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  23. "Światło, którego nie widać" właśnie czytam. Niecałe sto stron za mną, a już autor uwiódł mnie stylem pisania i plastycznym językiem, jakim się posługuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Plagę samobójców" oraz "Światło, którego nie widać" to książki, które z chęcią bym przeczytała;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie najbardziej chciałabym przeczytać "Światło, którego nie widać" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czeka Cię wielka literacka uczta :) Przyjemnych lektur!
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  27. Będę czekała na recenzję "Zapach ciemności". Książka niesamowicie mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja nadal nie byłam na żadnym targu książek, mam nadzieje, że to się zmieni. Można tam upolować perełki w dobrych cenach.
    Aktualnie chyba z tych wymienionych u ciebie najbardziej jestem zaciekawiona książką ''Światło którego nie widać''- choć boję się, że to będzie taka książka która każdemu się podoba, a mi nie. Ale czytając recenzję, jej opis... zakochałam się.

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę w końcu sobie kupić "Światło, którego nie widać" - mam wielką ochotę na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście przygarnęłabym "Światło, którego nie widać". Tyle się o niej mówi, a ja nadal nie mam jej na swojej półce :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Oho, będę czekać na recenzje. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam w planach "Plagę samobójców" ^^ Ładny stosik.

    OdpowiedzUsuń
  33. Plagę samobójców czytałam i uważam, że to bardzo dobra młodzieżowa dystopia. Odchodzi trochę od tego, co już doskonale znamy :)
    Natomiast Zapach ciemności czytam i ciągle sobie go dawkuję :)
    Wspaniały stosik :)
    PS. Kocham nieprzeczytane.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej kusi mnie "Światło, którego nie widać". Czytałam dużo dobrych opinii na temat tej książki, ale z drugiej strony widziałam Twój wpis na FB, że Cię do końca nie zachwyciła... Ciekawa jestem bardzo, jak ją ocenisz. :-)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.