Wyniki rozdawajki!

Na wstępie chciałam tylko powiedzieć, że dziękuję za taką aktywność w rozdawajce. Zmartwiło mnie tylko to, że na ponad siedemdziesiąt zgłoszeń tylko dwadzieścia parę było kompletnych. Żeby być uczciwą, nie uwzględniłam zgłoszeń niekompletnych. Na przyszłość pamiętajcie o spełnieniu wszystkich warunków z regulaminu/podpunktów.

Zwycięzcę wybrałam za pomocą programu do losowania. A jest nim...

J.M.K. Janas!

Serdecznie gratuluję i czekam na Twoją wiadomość na emailu: eweb@onet.pl

19 komentarzy:

  1. Zawsze zazdroszczę wygranym. W niektórych przypadkach baaaaardzo. :) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Haha poszczęściło mi się :D Co prawda dopiero dzisiaj miałam okazję się dowiedzieć(szkoła), ale mam nadzieje że paczuszka szybko przyjdzie :D

      Usuń
  3. Gratuluję :) I życzę miłego czytania, bo wybrana przez Ciebie książką jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.