Zakupowe szaleństwo, czyli BOOKHAUL 2/2015

Niestety ostatnio funduszy na zakup nowych książek ciągle brak, dlatego nie widać u mnie żadnych stosików, ani bookhaulów. Na całe szczęście zdarzają się takie świetne wyprzedaże, jak na znak.com.pl Tak więc przejdźmy do tego, co udało mi się zdobyć. Lecimy od góry!


1. Jojo Moyes Razem będzie lepiej - Zawsze chciałam ją przeczytać. I w ogóle książki w tym stylu. Ten tytuł zbiera same dobre recenzje. Zobaczymy. Kupiona za około 15 zł.
2. Matthew Quick Wybacz mi, Leonardzie - Rzadko sięgam po typowe młodzieżówki, ale jednak coś mnie do książek tego autora ciągnęło. Już przeczytane, oczekiwałam czegoś więcej, ale książka naprawdę nietuzinkowa. A cena świetna: około 14 zł.
3. Rick Yancey Piąta fala - Nie wiem, co się stało... Nie czytam często tego typu literatury. Ale coś mnie w stronę tego tytułu pchnęło. Moje pierwsze spotkanie z książkowym sci-fi. Mam nadzieję, że będzie udane :) No i za obydwie części zapłaciłam około 10 zł.
4. Rick Yancey Piąta fala. Bezkresne morze - j.w. 

Czytaliście coś z powyższych tytułów? Trzymacie się swoich gatunków, czy lubicie od czasu do czasu zaszaleć i spróbować czegoś nowego, tak ja ja :)?

48 komentarzy:

  1. Mam w planach przeczytanie Wybacz mi Leonardzie i Piątej Fali :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci :)
    Książki, które mnie najbardziej interesują, nigdy nie są na przecenie, więc muszę kupować po zwykłych cenach :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zrobiłam zakupy na znak.com.pl, tylko skorzystałam z promocji -40% na dwa tytuły i jeden zakupiłam po większej promocji i było to "Wybacz mi, Leonardzie" obecne także w tym stosiku. Na "Piątą falę" także się czaiłam, ale w końcu się nie zdecydowałam, może następnym razem :) Miłego czytania! :)

    w-swiecie-fikcji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Quicka i "Wybacz mi,Leonardzie" też mam w planach przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "wybacz mi leonardzie" jak i resztę powieści Quicka (oprócz poradnika pozytywnego myślenia) i we wszystkich jestem zakochana :) Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę obu tomów Piątej fali, strasznie chce przeczytać te książki :)
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam ''Piątą Falę'' - pierwszy tom zachwyca, ale drugi jest gorszy...
    Koniecznie daj mi potem znać, co sądzisz o ''Razem będzie lepiej'' :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie czytałam nic z powyższych, ale nie mam ulubionego gatunku mogę czytać prawie wszystko nie sprawie tylko książek historycznych (wyjątkiem jest historia II wojny światowej, o niej mogę czytać bez przerwy) i nie przeczytam biografia (wyjątkiem jest biografia Ryszarda Riedla, uwielbiam jego teksty no i milo się czytało biografie bo większość z wymienionych w niej rzeczy znam, widziałam, bo ja też ze slaska) ale się rozpisałem kompletnie nie na temat;) podsumowując... nie przeczytałam nic z powyższych czekam na Twoja recenzje;) pozdrawiam Justa zksiazko.milosci.moja

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście fantastyczne promocje. Rzadko się zdarza, że bezpośrednio wydawca oferuje takie zniżki. Warto się rozglądać. Wszystkim szukającym tanich książek polecam sieć księgarń "Dedalus". Co prawda mają tam tylko końcówki nakładów, ale można znaleźć super pozycje w doskonałym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kupować na Znaku jak mają wyprzedaże. Moja biblioteczka też wzbogaciła się o parę tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie promocje to ja bardzo bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam żadnej z powyższych książek, ale mam zamiar. Tylko kiedy? ;)
    Ja także lubię eksperymentować z nowymi gatunkami i od czasu do czasu rzucać się na coraz głębszą wodę. Wtedy nigdy nie doskwiera mi nuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie czytałam, lubię próbować nowych rzeczy we wszystkich dziedzinach życia (jakkolwiek to brzmi), więc dziś podczas ekonomicznej wersji polowania bo w bibliotece, wzięłam jakąś norweską książkę fantasy o dziwnym tytule na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybacz mi Leonardzie już jest na mojej półce :>

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. "Wybacz mi, Leonardzie" i "Piątą Falę" mam w planach. Też od czasu do czasu sięgam po coś innego i na szczęście rzadko się w takich wypadkach rozczarowuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakiś czas temu zawiesiłam oko na "Wybacz mi, Leonardzie", ale jak na razie nie mogę się zebrać... słyszałam pozytywne recenzje tej książki, dlatego warto się w końcu za nią wziąść :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też ostatnio pokusiłam się na ofertę Znaku - dla takich promocji warto żyć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna okazja, żal nie brać. Nie czytałam żadnej z tych książek, więc tym bardziej chętnie przeczytam recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę! Ja też miałam robić zakupy w tej księgarni, ale odpuściłam i kupiłam całą trylogie Dotyku Julii + opowiadania :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na prawdę udany zakup! :D Nie miałam okazji zapoznać się bliżej z żadną z tych książek, tak więc czekam na recenzje ;)
    W sumie to czasem robię takie odskoki od ulubionych gatunków ^^ Właśnie tak kupiłam „Chłopca w pasiastej piżamie" :D

    Pozdrawiam, Lucy z Górki Ksionszków

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam "Wybacz mi, Leonardzie" i książka bardzo mi się podobała. ;)

    http://kacik-czytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja przez najbliższe kilka tygodni (ba, miesięcy) pewnie nic sobie nie kupię, poza najnowszą powieścią Ricka Riordana, która wychodzi chyba w październiku, bo niestety, ale inne wydatki mnie czekają, a i tak mam od groma tych książek, których jeszcze nie udało mi się przeczytać.

    "Razem będzie lepiej" i pierwszy tom "Piątej fali" mam u siebie, drugi pożyczyłam z biblioteki. A Quicka Czytałam tylko "Prawie jak gwiazda rocka" - bardzo fajna i wzruszająca książka - "Wybacz mi, Leonardzie" pożyczyłam z biblioteki, ale oddałam z braku czasu i chęci ogarnięcia tego, co już mam. A "Niezbędnik" mam na półce, ale pewnie przeczytam i będę sprzedawać albo się wymieniać, bo aż tak nie zależy mi, żeby mieć jego książki na swojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Poluję na "Razem będzie lepiej" xD

    OdpowiedzUsuń
  24. "Piąta fala" jest naprawdę świetna i godna polecenia, teraz czytam "Bezkresne morze", ale jak na razie jestem nią trochę rozczarowana, po kontynuacji tak dobrej książki oczekiwałam czegoś więcej...

    Weronika z lubieduzoczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Udane zakupy :) Zawsze chcę przeczytać coś Quicka, bo dużo osób zachwala, jednak nigdy nie mam do tego specjalnej okazji :p Z kolei pierwsza pozycję czytała moja siostra i mi poleciła, więc pewnie się po nią skusze :)
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też lubię takie okazje ;) Niestety nie czytałam żadnej powyższej książki, ale mam ochotę poznać "Piątą falę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale bardzo chciałabym przeczytać "Wybacz mi Leonardzie"
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Tyle wspaniałych książek *.* Zazdroszczę :)
    czytałam tylko "Piątą falę". Główna bohaterka chwilami mnie irytowała, ale książkę wspominam dobrze :)
    Czekam na recenzję "Wybacz mi Leonardzie" - kocham tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie czytałam nic z tych powyższych, ale chętnie zapoznałabym się z książką Quicka :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też chcę zakupy!
    Uwielbiam to uczucie, gdy przychodzi paczka z książkami!
    http://ksiazkomania-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. nie czytałam i nie słyszałam, ale życzę miłego czytania :))
    faktycznie świetna wyprzedaż, chętnie sama bym sobie zrobiła takie zakupy :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zakupy! Najbardziej zazdroszczę "Wybacz mi Leonardzie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno chcę przeczytać "Razem będzie lepiej", podobnie jak Ty słyszałam o niej mnóstwo dobrych słów. Wyprzedaże w księgarniach, to najlepsze, co może spotkać mnie i mój portfel... Chociaż przyznaję, że mam nosa do wszelkich zniżek i zwykle udaje mi się wygrzebać coś fajnego za niewielką cenę :) Cóż, ja jestem dość "wszechstronna", jeśli chodzi o gatunki czytanych przeze mnie książek, ale są też oczywiście takie, za którymi nie przepadam, choć zdarza mi się sięgnąć po coś, co na pierwszy rzut oka wydaje się kompletnie nie w moim guście. Bywa, że człowiek trafia całkiem nieźle.
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak na razie czytałam tylko "Wybacz mi, Leonardzie" i powiem, że jest świetna. Zazdroszczę zakupów, zwłaszcza, że w tak niskich cenach

    blondie-in-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Za takie ceny też pozwoliłabym mojemu portfelowi nieco się "pocieszyć". :D Ciekawi mnie bardzo ta książka "Wybacz mi, Leonardzie" oraz "Razem będzie lepiej", bo słyszałam już sporo dobrego o tej autorce.
    Pozdrawiam
    A. :)

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój portfel ostatnio nie jest w najlepszym stanie(kupiłam pięć książek, choć miałam wziąć tylko trzy) :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio Znak robi nam bardzo miłe niespodzianki. Ja póki co wszystko, co chciałam z tego wydawnictwa, już mam, więc tym razem nie skorzystałam z promocji. Chociaż "Piątą falę" bym chciała przeczytać, ale może poczekam, aż będzie w bibliotece ;)
    Miłego czytania!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Czytałam tylko pierwszy tom Piątej Fali, z kolei książki Quicka i Moyes czekają na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudne zdobycze, chętnie bym je wszystkie u siebie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety nic z tego nie czytałam. :( O pierwszej pozycji pierwsze słyszę, ale pozostałe trzy z chęcią bym przeczytała. ^_^
    Również lubię czasami sięgnąć po gatunek, po który zwykle nie sięgam. ;) Zawsze jakieś urozmaicenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Książka Quicka i u mnie ostatnio zawitała ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. "Razem będzie lepiej" Jojo Moyes - moja ukochana lektura i jedna z ulubionych autorek. :)
    Polecam jeszcze jej "Zanim się pojawiłeś" <3
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja kupiłam dwie książki Quicka, a "Razem będzie lepiej" czytałam jeszcze przed premierą i polecam z czystym sercem :)

    Zapraszam do mnie na www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Łaaaał, "Wybacz mi, Leonardzie" w tak niezwykłej cenie... Zazdroszczę!

    Zapraszam na nową recenzję :)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam niezłą ochotę na serię Yanceya! Muszę tylko wyskrobać swoje oszczędności i odwiedzić księgarnię, bo dawno nic sobie nie kupiłam.

    PS: Świetny layout bloga! I bardzo się cieszę, że tu trafiłam, bo piszesz o książkach bardzo w moim guście :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam ten ból, że jak napalę się na jakąś książkę, to jest dostępna w normalnej cenie i jeszcze na dodatek w twardej oprawie. I tym sposobem mniej niż 5 dych się nie wyda.
    Ale też wybredny czytelnik ze mnie - mam za swoje :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.