Zakupowe szaleństwo, czyli BOOKHAUL 1/2015

Witam wszystkich w ten jakże ciepły dzień (przynajmniej u mnie)! Jakiś czas temu odkryłam stronę nieprzeczytane.pl na której ceny książek są niższe od tych na aros.pl; tam, gdzie zawsze kupowałam książki. Postanowiłam zrobić wyprzedaż mojej biblioteczki, pozbyłam się książek "niechcianych" a pozostawiłam te, do których chciałabym jeszcze powrócić. Takim o to sposobem dzisiaj przyszła do mnie paczka z tejże strony. Przed wypakowaniem prezentowała się dość dumnie w ten sposób.



Ponadto wśród stosu są trzy książki kupione poza portalem nieprzeczytane.pl 
No, ale przechodząc do samych zakupów (kolejność od góry):


1. Robert Galbraith - Wołanie kukułki - Dzisiejszy, spontaniczny zakup w Lidlu za 11 zł. Nie wiem, czego się spodziewać ani oczekiwać po tej książce...
2. Lisa Genova - Motyl - Najpierw dowiedziałam się o filmie, później o książkach. Wszystkie cztery powieści tej autorki mnie zaciekawiły, ale ta na razie idzie na pierwszy ogień.
3. Joe Hill - Rogi - Dużo osób może kojarzyć tytuł z filmem. Ale ja mam taką zasadę, że jeśli zainteresuje mnie ekranizacja to wcześniej czytam jej pierwowzór. Chciałam przeczytać od bardzo dawna, mam nadzieję, że mnie nie rozczaruje.
4. Guillaume Musso - Będziesz tam? - Będzie to moje pierwsze spotkanie z tym autorem, mam nadzieję, że udane!
5. Colleen Hoover - Hopeless - Tej książki chyba nie muszę przedstawiać. Odnoszę wrażenie, że każdy czytał coś od tej autorki oprócz mnie...
6. C.J. Roberts - Dotyk ciemności - Nie przepadam za erotykami, jednak przeczytałam, że to zupełnie coś innego. Poza tym kilka Waszych pozytywnych recenzji jeszcze bardziej mnie zachęciło!
7. Tom Rob Smith - System - W tym przypadku mam wielkie oczekiwania; sama historia bardzo mnie zainteresowała, ponadto przeczytałam dużo pozytywnych opinii. Nie mogę się doczekać! Zakup z Biedronki za 25 zł.
8. Charlotte Link - Dom sióstr - Jedyny znany mi autor z całego stosu. Może nie aż tak bardzo; za mną udana lektura Lisiej doliny, której recenzji można się spodziewać na dniach. Myślę, że nie muszę tłumaczyć, dlaczego zakupiłam kolejną książkę tej autorki.
9. Sue Monk Kidd - Czarne Skrzydła - Od zawsze chciałam przeczytać tę książkę, ale i też Sekretne życie pszczół. Nie mogłam się zdecydować, którą kupić... Przyznaję, że wydanie wygląda na żywo zdumiewająco!
10. Katherine Webb - Echa Pamięci - Mały (chociaż wcale nie aż tak) bonus; książka zakupiona pod wpływem chwili na swiatksiazki.pl za (!) 16 zł. Już za mną i była świetna!

Te zakupy są pod patronatem nieznanych dla mnie autorów, co oznacza poznawanie nowych stylów, ale też i historii. Mam nadzieję, że każdy z tych autorów okaże się być nowym przeze mnie i - przede wszystkim udanym - odkryciem podobnie, jak Charlotte Link.

Czytaliście którąś z tych książek? A może chcielibyście przeczytać lub wręcz przeciwnie?




Oczywiście już po minucie zadomowił się w kartonie...

39 komentarzy:

  1. Hopeless ♥ Z Twojego stosu chętnie przeczytałabym Rogi, chyba wkrótce zabiorę się za tę książkę :)
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty też zmieniłaś wygląd blogu!:) Baardzo pozytywne zmiany:) Stronę nieprzeczytane.pl odkryłam wczoraj wieczorem i od razu przepadłam:) Czuję, że mój portfel za parę chwil ulegnie niezłemu odchudzeniu:P
    Ze stosu zazdroszczę Ci "Motyla" - póki co widziałam tylko film, a czytałam jedną książkę autorki i liczne pochwalne recenzje, więc wyobrażam sobie wartość tejże:) Porwałabym też "Hopeless" - mam wrażenie, że tylko ja jej jeszcze nie czytałam w całej blogosferze:P
    Czytałam "Czarne skzydła" i "Wołanie kukułki", obie mi się podobały.
    Co do "Rogów" - widziałam ekranizację, nieco... dziwaczna, więc jestem ciekawa jak wypadnie książka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj w jeden wieczór skończyłam "Dotyk..." i zabrałam się właśnie za "Rogi'. Książka od pierwszych stron jest specyficzna, ale podobno Joe Hill tak ma. Pomimo tej "dziwności" czyta się dobrze :)

      Tak, tak. Potrzebowałam jakiejś białej, przejrzystej przestrzeni u siebie. Dzięki!

      Usuń
  3. Pozwól, że podkradnę Ci Motyla i Będziesz tam? Musso ;)
    Piękny stos :) MIłego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci 'Czarnych skrzydeł'.
    I kota!
    Gratuluję zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wołanie Kukułki" i "Dom sióstr" mogę gorąco polecić. Obie książki są świetne, podobnie jak ich autorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zawsze zamawiam z arosa i właśnie wczoraj "odkryłam" stronę nieprzeczytane.pl. Książki są tylko troszeczkę tańsze, ale jak się dużo zamawia to robi to różnice. A z twojego stosu czytałam tylko "Hopeless" i jestem jeszcze ogromnie ciekawa "Sekretnego życia pszczół" o którym wspomniałaś ;)

    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze koniecznie sprawdzić tą stronę! ;)
    Nie czytałam żadnej z tych książek. :3

    kacik-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kilka z nich mam też w planach, nieprzeczytane.pl to moja ulubiona strona zawsze tam zamawiam książka:) A znasz już oczytani.pl ? czasami można tam coś fajnego zdobyć za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chociaż tam trzeba naprawdę trafić :) Na razie robię sobie przerwę, bo mój portfel został pusty, więc nawet nie wchodzę na te strony :D Lepiej nie!

      Usuń
  9. "Dom sióstr" jest w mojej biblioteczce od listopada, ale wciąż nie mogę się zebrać do przeczytania :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dalej nie czytałam Hopeless i za niedługo zostanę chyba ostatnią taką osobą w blogosferze :p

    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkradłabym "Motyla" do przeczytania, cały stosik prezentuje się wspaniale, a znam jedynie "Hopeless", natomiast moja mama szaleje za Charlotte Link do której nie mogę się przekonać. Czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta księgarnia to moje niedawne odkrycie - jestem teraz ich stałym klientem, bo naprawdę mają bardzo atrakcyjną ofertę! :) Cieszę się, widząc u Ciebie Hopeless - to piękna książka, warta uwagi. Jak na razie poznałam jedną książkę Lisy Genovy, ale tę, którą prezentujesz, również z chęcią bym przeczytała. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aktualnie planuję w końcu wyczytać książki, które powinnam mieć JUŻ za sobą, ale ciągle czasu i chęci brak... Kiedy uda mi się to, poprzeglądam stronę, którą polecasz, i może coś zamówię. :) Czytałam jedynie "Hopeless", ale również mam dobre wspomnienia co do twórczości Charlotte Link, więc podejrzewam, że "Dom sióstr" może być świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kicia <3 <3 <3
    Ekhem.. wracając...
    Jedyna książka jaką znam, ale nie czytałam to "Hopeless". Jestem niezmiernie ciekawa Twojej opinii, bo jak na razie słyszałam same pozytywne. Jednak nie jestem co do niej przekonana ze względu na (ponoć) znacznie gorszą część druga.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam jeszcze tej strony, ale już na nią weszłam. Niesamowite ceny, kuszą mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. "Wołanie kukułki" podobało mi się za drugim razem, ale za pierwszym też nie było źle :). Druga część jest jednak lepsza! "Motyla" sama mam na półce i jakoś nie mogę się za niego zabrać. A tej książki Musso jeszcze nie czytałam, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni. Uwielbiam tego autora!
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam ''Motyla'' - bardzo przejmująca książka. A sama polecam C.J. Roberts - Dotyk ciemności - erotyk inny niż wszystkie.
    Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyrysio, "Dotyk ciemności" już za mną, pochłonęłam go w kilka godzin. Napisałam już recenzję, ale sama nie wiem do końca, co o niej myśleć :) Ale to dobrze - lubię, kiedy książka nie jest jednoznaczna i zmusza mnie do myślenia :)

      Usuń
  18. Gratuluje zakupów! Też kupiłam "System" w biedronce i niedługo się za tą książkę zabiorę :)
    Pozdrawiam i zapraszam na losowanie książki "Akademia wampirów":
    subiektywne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki słodki kot! Moje też uwielbiają, wchodzić do kartonów, super paczka, nie wiem, który tytuł lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wielką chęcią zobaczyłabym na swojej półce "Czarne skrzydła", gdyż czytałam "Sekretne życie pszczół" tej autorki i oczarowała mnie ta powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Rogi" mam w planach. Wspaniałe zdobycze, życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  22. Omnomnom, ile cudowności <3 Mi by to starczyło pewnie na jakieś dwa tygodnie :D Niektóre bym stąd podkradła, więc lepiej nie spuszczaj ich z oka! :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wow jaki piękny stosik! Czytałam tylko Hopeless :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, świetny stosik. Z chęcią sama sięgnęłabym po większość z nich.
    A tak poza tym to masz pięknego kota :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie przeczytałabym "Rogi", chociaż film już obejrzałam :(
    myślę, że "Motyl" też byłby dla mnie :)
    aa o stronce nie słyszałam, będę zaglądać :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam żadnej z tych książek, ale chętnie przygarnęłabym taki stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam "Wołanie kukułki" i "Hopeless" - zdecydowanie bardziej podobało mi się to pierwsze ;)
    A na swojej półce chętnie zobaczyłabym "Rogi" i "Czarne skrzydła" ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No proszę - widzę, że bardzo udane zakupy! :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe zdobycze! Polecam Ci oczywiście "Hopeless", "Motyla" i "Dotyk ciemności" ;). "Wołanie kukułki" też jest całkiem niezłe ;). Będziesz miała co czytać!

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, witam, witam!
    Czekam na recenzję pozycji numer 3, też chciałabym przeczytać :).
    A kot genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Hopeless i Czarne skrzydła mam w planach przeczytać. Reszta jakoś do mnie nie przemawia, może i lepiej, bo lista książek "do przeczytania" ciągle rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. No cóż, ja też nic nie czytałam od Hoover - ale to się zmieni, gdy przeczytasz Hopeless i zostanę sama, nadal niezapoznana z twórczością tej pani. ;x :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawe tytuły. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale niedługo zabieram się za Hopeless ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.